Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere? Hvilke mangler dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha mistet 2 ganger, er jeg litt overnervøs her jeg sitter.Mistet siste gang for 2 måneder siden med etterfølgende utskrapning. ER nå gravid igjen (5 uker). Bekymrer meg over manglender symptomer.

Tisser alle her ofte?

Noen som ikke har ømme pupper? Dette bekymrer meg mye, da puppene mine har blitt mindre ømme de siste par dagene. Husker ikke om jeg hadde det i de første tre sv,skapene, men hadde det ikke sist, da vi mistet.

ER kanskje litt hysterisk her, men vil gjerne høre fra flere....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei du..

jeg er ikke lenger enn 4 uker på vei da men... mamma sier, jo mindre du merker jo bedre er det.. vet ikke jeg.. eneste jeg kjenner er litt murringer som kommer og går... puppene er ikke ømme, men litt tyngre og fyldigere på en måte... har vært gravid 4 gaanger, 0 barn, men aldri har puppene blitt så ømme før i uke 6 iallefall,,

håper symptomene raser på etterhvert...

Skrevet

jeg tisser ikke mer enn vanlig heller...

Skrevet

Hei, har mange symptomer, er nå i uke 6 og tissingen begynte ikke før nå. har vært og er superkvalm siden ikm, det skal du prise deg lykkelig så lenge du slipper. Hadde noe halsbrann, litt mensmurringer og litt vanlige magesmerter, men merker ikke mye til det nå Puppene er ikke noe særlig ømme lenger heller.

Med mine to første hadde jeg knapt symptomer, så det trenger ikke si noe. Men jeg synes du skal gå til legen din og ta hcg prøver og etterhvert en tidlig UL det har du krav på, det vil gjøre alt litt tryggere å få det mer svart på hvitt om du skjønner:)

Skrevet

Har ikke så mange symptomer lenger, og ikke mangler jeg noen heller ;)

Skrevet

Jeg kjenner ingenting i puppene.. gjorde ikke det når jeg gikk gravid sist heller.....

har oppblåst mage

litt stikkinger/øm mage av og til

kastet opp hele tiden en uke, vips så gikk det over ..hm

trøtt og sliten, tung i kroppen

veldig individuelt selvfølgelig, men ikke heng deg opp i at du ikke kjenner noe i puppene dine :)

lykke til videre i svangerskapet

Skrevet

Hei:)

Jeg er 4,5 uker på vei. Trøtt så det holder, ekstremt ømme pupper (sover med bh på om natta og går litt rart: med svikt i knærne så det ikke skal gjøre så vondt:) Og jeg har innimellom litt mensaktig vondt i magen, og det bekymrer oss litt...

Må legge til at puppene ikke er like ømme hele tida.

Ikke er jeg kvalm eller har halsbrann eller noe annet.

Gratulerer alle gravide, ønsker oss alle et fint svangerskap videre! Med eller uten symptomer. Snart får vi mager som synes og det synes jeg skal bli et fint symptom;)

Skrevet

Er EKSTREMT kvalm og har veldig ømme pupper, men har ingen andre symptomer enda :)

Sist fikk jeg alt av symptomer før ikm til og med, tisset masse, føys på forskjellige ting, var kvalm, hadde hodepine osv.

Tror det er veldig individuelt med disse symptomene, ikke begymre deg du :)

Jeg er foresten i uke 8 nå..

Skrevet

Jeg har noe ømme pupper, men til min skuffelse har de ikke vokst noe enda... :/ Jeg var veldig kvalm hele dagen i uke 6-8, men det har lykkeligvis gitt seg nå! Jeg har ikke kastet opp. Har hatt antydninger til sure oppstøt, men heldigvis lite. Veldig trøtt, men det har også bedret seg noe i det siste, selv om jeg fremdeles legger meg tidligere enn jeg pleier. Får lyst på litt rare ting å spise av og til, men ikke slik at det blir plagsomt, og det er stort sett bare sunne ting jeg bare MÅ ha (heldigvis, jeg spiser ikke så sunt til vanlig...) Jeg spiser mindre måltider, men oftere. Jeg tisser også ganske mye oftere enn før. Mye luft, oppblåst mage.

Skrevet

Jeg er 7+5 i dag, og kvalmen ser ut til å ha tatt en pause. Har ikke vært kvalm på 4 dager nå. Prøver å nyte det, istedet for å bekymre meg for om noe er galt (selv om det ikke er så lett) ...

Ellers har jeg vonde pupper, stikkinger/mensmurringer, ekstremt trøtt, veldig tørst, treg mage irritabel, og merker jeg blir veldig utmattet og uggen om jeg ikke spiser regelmessig.

Skrevet

Hei,

Jeg er nå i uke 10 og det er først nå de siste dagene at jeg kjenner noe i puppene. Ikke ekstremt ømme, bare sånn "før mensen ømme" om du skjønner. Ikke har jeg andre symptomer heller, bortsett fra at jeg er mer trøtt enn vanlig. Jeg hadde det sånn i forrige svangerskap også, så ikke bekymre deg over manglende symptomer. Det går heldigvis an å ha svangerskap uten å ha vondter, kvalme, humørskiftinger osv.

Lykke til!!

Skrevet

Hei.

Jeg er 8 uker på vei og jeg er kvalm og har veldig ømme bryst,men utover det har jeg ikke noen andre symptomer. Er ikke kvalm hele dagen heller, bruker og kommer rundt 11-12 tiden og gi seg utepå kvelden......

Nå har jeg aldri vært gravid før,men har lest masse om det....

Føler meg ellers i ganske fin form,er ikke mer sliten enn vanlig eller går mer på do enn vanlig

¨

Lykke til :D

Skrevet

hei igjen... nå er jeg igang med halsbrann jeg da.. begynte i går og fortsatte da jeg våknet idag... det er vondt.. bare å komme med gode råd...??...?? hehe

murringer i magen. humørsyk. GOD appetitt. veldig tørst i perioder... drikker mye mer enn til vanlig.... puppene er ikke VELDIG ømme, litt på sidene kanskje, men blodårene er mer fremtredene... og som jeg skrev lenger oppe, de er fyldigere på en måte....

men var det råd mot halsbrann her??

flere med ØKT utflod eller??

Skrevet

Jeg har heller ikke veldig ømme bryster... Bare litt ømt hvis jeg klemmer på sidene her å. Pluss at dem er blitt mer fyldigere, ikke større, men liksom.. ;) Ellers har jeg økt utflod ja, er konstant trøtt, småkvalm både på morgenen og kvelden. En heeelt syk appetitt har jeg vel også ! :P hehe. Også disse murringene da.

"Savner" ingen symptomer utenom de jeg :D

Skrevet

kreps 86...

høres ut som vi har det veldig likt ja!!

godt å høre at flere har det på samme måte....

jeg "savner" jo ikke flere symptomer... men skulle gjerne vært kvitt halsbrann og murringene.,, og matlysten... herregud jeg kommer vel til å legge på meg dobbelt så mye som normalt... får håpe kvalmen setter en demper på matlysten etterhvert... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...