Gå til innhold

Ny dag, nye muligheter;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går var en dårlig dag med ikke morsomme angstanfall og lite lys i tunellen. Men i dag er en ny dag med nye muligheter til å gjøre ting bedre. Har hatt besøk av en utleieagent og det var sånn passe greit. Får snart besøk av 1 stor og en liten jente. Min minste kyllingprinsesse valser fremdeles rundt i pysj og hun skal jeg kose meg med hjemme i hele dag. Skal hente en sliten dalmatiner prinsesse fra skolen i ettermiddag og så skal jeg kose meg med ballettshow i kveld:) Gleder meg til å se dem på scenen.

Ha en flott dag, dere flotte, modne damer.

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

det er på en måte godt for meg å se at det er fler som synes at hverdagen kan være litt i slitsomste laget av og til, men jeg skulle ønske du slapp! Mine dager er i grunnen greie, men hvis kveldene blir for sene så er jeg der du var i går på kun kort tid. Jeg hadde også en sånn dag i går, men vips... Plutselig ble det ny dag, og alt er mye lettere. VI får heie på hverandre sånn i ny og ne, for vi kommer oss nok over denne kneika, også lærer vi oss teknikker etterhvert.

Ha en fin skjærtorsdag med kyllinger og ballett og alskens fine ting! God klem til deg fra meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...