Gå til innhold

Alene hjemme, og nyter det :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

gubben tok ungene og dro på hytta til sine foreldre fra i går til i dag.

Og jeg NYYTER å endelig få litt helt alenetid... :-)

(selv om jeg gleder meg til å se de i kveld da)

Har fri fra jobb, helt til torsdag,, ååååååå så godt... ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kos deg masse=)

Godt me en sånn dag av og til=)

Skrevet

Åååh, jentene mine er hos mormor en HEL uke fordi mamma og pappa skal jobbe hele påskehelga... Og jeg savner de SÅÅÅÅÅ - går bare i ring og får ikke gjort noe av alt jeg skulle få unna!!!

Skrevet

prøve å nyte det..

barna har det så bra hos mormor så... :-)

men kjenner følelsen ja,, man vet liksom ikke hva man skal ta seg til , fordi det er uvant....

Men bare nyter stillheten jeg da,,, hehe

Skrevet

Så deilig børdi! Her er også snella borte, litt deilig, akkurat nå ihvertfall. Er en del annet sombråker her da, oppussing for fulle mugger, hehe.

Ellers er alt bra med dere!?

Skrevet

så deilig da. er alene hjemme jeg også. sambo er på sjøen. og familien min maste sånn om jeg og lucas ikke kom på hytten. hadde egentlig ikke så lyst. så da sendte jeg rett og slett lucas avgårde med besteforeldrene. er alene til søndag. godt med litt alenetid innimellom

Skrevet

vi har det fint vi vett du:-)

Går mot vår, og lysere dager hehe..

Er ikke så ofte inne på pc om dagene,, har nok annet å gjøre hehe

Med dere da??

Skrevet

Ja, lysere dager ser jeg også frem til:) Og et glass rødvin, eller 15, ho ho! Jada, alt er bra her.

Skrevet

hehe,, jepp rødvin må til :fniser:

skal bli avlastere for datteren til en venninne som døde for et år siden ca.

Hun har adhd, og det ser jeg frem til:-)

Var med på fødselen hennes til og med, og føles nesten som hun er litt mitt barn hun og :-)

Bestefaren som hun bor hos, trenger avlasting og tid alene med sin sønn, og de som avlaster nå er ikke noe særlig, så gleder meg til at hun skal være hos oss en helg i mnd..

Regner med det går i orden hos bestiller kontoret...

Skrevet

Å så deilig:)

Det samme her også pappa tok henne med i går kveld, og hun skal kanskje (hun får bestemme selv) være der til i morra. jeg syns jeg har så lite alenetid at jeg håper faktisk hun vil. Å vil hun så vet jeg jo det at hun har det bra da:)

Kjekt å se litt "kjente" nick her. Er ikke så mye innom her mer jeg heller. Har vært litt de siste ukene da, gøy å "være her igjen":)

Skrevet

Oj, så bra! For en spesiell situasjon, skjønner godt det er det sterkt bånd mellom dere. Får håpe det går i boks, noe det helt sikkert gjør!

Så bra gjort av dere også, er ikke alle som hadde tenkt den tanken:)))

Skrevet

jepp håper det går i orden... :-)

Skrevet

å så herlig, din lille heldiggris!!

her prøver eg stadig å hinte til folk rundt å ta den ungen min på overnatting...

gubben har jobb, og er litt syk, å eg er utslitt!! 2 jeksler no, siden lørdag!!

holder på å bli en smule merkelig her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...