Dunder Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hvordan er det når man handler på ebay? Blir det ikke ofte veldig dyrt med shipping og toll? Hvordan gjør dere det?
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 det.meste.blir.mye.mye.billigere.selv.om.man.må.betale.både.toll.og.shipping
Dunder Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 o.k.det.var.bra.da.skal.jeg.begynne.med.det.
RachaelRay Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Når jeg handler på ebay spør jeg om selger kan merke pakken som "gift", da blir det sjelden stoppet i tollen. Har vel handlet rundt 40 ganger der, og kun opplevd at det har blitt stoppet en gang, og det var ei klokke til 25 kr, så ble ikke toll. Dersom det ikke står hva det blir i shipping, spør jeg alltid før jeg byr. Noen ganger blir det ikke myyye billigere, men det er i alle fall ikke ting ALLE andre har :-)
Dunder Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Nå har jeg undersøkt litt og jeg skjønner fremdeles ikke at det kan lønne seg å handle på ebay.. 20$ for en krem som koster 365,- i Norge. Shipping 12$ (og det var kun for ET produkt, kjper jeg flere legger de på 6$ pr. produkt) Toll 25% av hele kjøpssummen på 32$= 8$. Så tar posten 90,- kr i gebyr for å ha forhåndsbetalt tollen. Til sammen blir dette 40$ (ca. kr. 210,-)+ 90,- = Kr.: 300,-. Altså har jeg spart hele 65 kroner..? Hva er det jeg har gått glipp av her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå