Gå til innhold

Vonde fingerledd

Anbefalte innlegg

Skrevet

I den siste uka (er 35 uker på vei) har leddene i fingrene og på tærne blitt så vonde. Har ikke vann i kroppen. Det er vondt å knipe igjen hendene og gå. Værst er det om natta når jeg står opp får å tisse. Noen andre som har det slik? Hva kommer det av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke hva det kommer av, men har det akkurat på samme måte! Mulig jeg har litt vann i kroppen, men føler meg ikke spesielt hoven egentlig. Har det akkurat som deg, spesielt vondt i leddene i hendene! Om natta klarer jeg nesten ikke bøye fingrene, det er litt mas når jeg skal på do! Kommer seg utover dagen, men er hele tiden øm i hendene. Har ikke sansen for dette må jeg si! Er i uke 32 og føler jeg ikke kan bruke hendene mine normalt. Har liksom mista litt kraften i dem...

Skrevet

Er i uke 38 og jeg fikk det samme selv for noen uker siden. Spesielt om natten og når jeg står opp om morgenen.

Vanskelig å holde melkeglasset til frokost da jeg føler at hånden er hoven men ser jo at den ikke er det.

Jeg drikker veldig lite vann, så jeg vet ikke om det kan være en årsak??

Skrevet

Har det også sånn. Tror det har sammenheng med at jeg har fått mye vann i kroppen nå i det siste. Vannet gjør at nervene hovner opp så fingrene sovner og blir stive, iflg legen hvertfall.

Skrevet

Jeg har det også. Hmm, det er rart egentlig. Skal til legen på tirsdag så da får jeg høre med han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...