BabyHanne Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hei! jeg var på vanlig kontroll hos gynekolog den dagen jeg egentlig skulle hatt mensen.. han sa da at jeg ikke var gravid. Dette er ca 2 uker siden. Jeg har nå tatt tre graviditetstester som viser at jeg er gravid! Er det mulig at jeg ble gravid etter jeg var hos gynekolig eller at han ikke kunne se at jeg var det fordi det er for tidlig i svangerskapet? I følge termin kalkulatorer er jeg nå ca 5 uker på vei. Jeg har hatt uregelmessig mens det siste halve året etter at jeg sluttet med p-piller. Er livredd for at det skal være noe galt... Noen som har opplevd det samme, eller har noen råd?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Heisann! Gratulere så mye!!! :-) mest sannsynlig var det altfor tidlig å se at du var gravid på livmortappen :-))) Så du skal alldeles ikke bekymre deg for at noe er galt :-) Du sier du har uregelmessig mens, men regner med du hadde for 5 uker siden? visst du er usikker på hvor langt du er på vei kan du alltids ta tidlig ul om noen uker :-))) Lykke til så mye og god påske!!
BabyHanne Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Takk for svar jeg hadde mensen sist 27 januar. Tenkte å bestille en ul når ting åpner igjen neste uke. Blir utålmodig med alle disse stengte dagene pga påsken.. God påske til deg også!
Lova Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Gratulerer!!! Synes det er veldig rart at en lege kan konstantere sånn uten videre at du ikke skulle være gravid.Kan ikke forstå hvordan han/hun skulle kunne se/kjenne det så tidlig.Jeg hadde tatt en blodprøve, hvis du fortsatt er i tvil. Jeg hadde forresten siste mens dag 29 januar oghar regnet ut på Babyverden at jeg er 7+2 i dag (med 28 dagers syklus).Er du sikker på at du ikke kan være lenger på vei?
BabyHanne Skrevet 21. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 21. mars 2008 I følge terminkalkukatorer er jeg ca 7 uker på vei. det jeg er bekymret over er at legen ikke kunne se at jeg var gravid når jeg var der. Det er ca 3 uker siden jeg var til Gu nå. det betyr at da var jeg ca 4 uker på vei? håper det han ikke så det fordi det var for tidlig.. jeg har iallefall tatt tre tester og alle er positive, så jeg må jo stole på det !?
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 De kan ikke se om du er gravid på vanlig gu før du er 7-8 uker på vei, så det var nok altfor tidlig ja :-)) Kos deg med graviditeten! ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå