Gå til innhold

Nå tror jeg det har klikke helt for meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser Cornflakes! :-O

Har ikke spist det siden ungdomsskolen tror jeg, og ikke drikker jeg melk heller. Noen som har hørt at Cornflakes har satt igang en fødsel? Hihi.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke hørt om corn flakes, men hvem vet, kanskje det er akkurat det som skal til siden du har lyst på det :)

Håper du snart får babyen din i armene, i stede for å bære den i magen. Mye hyggeligere å kunne se den lille. Og ikke er det så tungt heller!

Sender en god dose fødestøv til deg jeg!

Skrevet

Tusen takk, trengte den dosen kjenner jeg;) Holder på for fullt her da, vasker,henger opp tøy, stryker, osv, kanskje noe av det setter igang, selv om jeg ikke hadde særlig lyst på det, hehe!

Skrevet

Men i jøssenamna. Har ikke du dratt til Hællæwood enda? Skal til strømstad i dag du, tenker jeg...

Skrevet

Jepp! Jeg har nettopp pakka kjerra nå, på vei til Strømstad:-D Bli`kke no Hællæwood på meg se! Får se om et par ukers tid, hvis ikke nykommærn har grodd seg fast inni der:|

Skrevet

Du har jo bare kommet til termin - hva er det du syter for? ;-) Hi hi..

Gikk 11 dager over sist.

Skrevet

Ahh, fyfader. GLEM DET! Jeg går ikke her og vrælter i elleve dager til, hehe. Ble du satt igang eller starta det av seg selv? ................ :|

Skrevet

hehe....

krysser fingrene for snarlig fødsel da :-)

Skrevet

He he, den gangen starta det av seg selv. Med storebror ble jeg satt i gang 10 dager over :-/

Men hvis det starta av seg selv første gang er det vel ofte samme med de neste.

Jeg er tydeligvis av de "heldige" som går mye over.

Skrevet

Ja, du er virkelig heldig Spetakkel, hehehe..Off.. Forrige kom 6 dager før sist, så jeg har liksom hatt forhåpninger hele uka, men neiiiiida!

Sitter her om et par uker også jeg skal du se, uten baby.;)

Skrevet

Tænks!:D

Skrevet

får håpe det hjelper og at setter i gang for fullt:o)

Lykke til med fødselen i natt;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...