Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Jeg skulle giftet meg i fjor men valgte å vente pga prøverør og økonomi pga dette.. Jeg hadde først bestemt meg for en forlover men valgte å bytte for hun er ikke helt god hehe hun glemmer og er super surrehue... kan ikke stole på henne.. selv om hun er kjempe jente på alle andre punkter. Da en annen bestevenninne av meg fikk vite at hun ikke var 1 valget var hun skuffet, men så ble det jo henne allikevel og hun ble kjempe glad. Men siden jeg spurte har vi hatt så liten kontakt og hun har på en måte fått ny omgangskrets og vi er aldri sammen, vi ses en gang i blant på trening eller på msn.. hun tar seg aldri en tur og da er jeg lei av å alltid måtte reise til henne. Så problemet nå er at jeg begynner å bli usikker på om jeg ønsker henne som forlover??!!! Hva skal jeg si til henne?? Føler at dette blir en stor dag og vil ikke angre på noe liksom.... Vanskelig dette her.. Føler egentlig for å ha min svigerinne, hun er ei fantastisk jente og som alltid er der.. Hva ville dere gjort?? Velger å være anonym denne gangen..
☆lieela Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Om du føler for å ha din svigerinne, synes jeg heller du skal gå for det. Gjør det som er riktig for deg
mto2 Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Ver ærleg mot venninna di, og sei det som det er. Følg hjartet ditt.
Vannmann35 Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Virker litt rart at du har mistet all kontakt med venninnen din, og hun har fått ny omgangskrets i løpet av det året som har gått siden du først skulle gifte deg? Tar det virkelig så kort tid å avslutte er vennskap som kanskje har vart i mange år?Jeg tenker at du allerede har skuffet venninnen din en gang ved å ikke ha henne som 1. valg - og kanskje er det derfor hun har trukket seg litt tilbake? Hvis du nå trekker henne som forlover igjen - så kan jeg bare tenke meg hvordan hun opplever det... Jeg hadde i alle fall begynt å lure - og det hadde ikke styrket vennskapet for å si det slik. I dette tilfellet så synes jeg faktisk det er du som er litt "surrhue", som ikke klarer å bestemme deg og som snur kappa etter vinden... Jeg ville i alle fall tatt meg en seriøs prat med hun som nå er forloveren din og fortell hva du føler og spør om hun fortsatt ønsker å være forlover. I alle tilfelle så kan du jo ha to forlovere, så er du på den sikre siden.
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Er ikke bare siste året vi har mistet kontakten, det har gått over tid.. Men siste året har vi nesten ikke sett hverandre i det hele tatt.. Hun har forandret seg veldig, hun er bare sammen med litt finere folk hvis du forstår, og hun har aldri tidligere hvert sånn, hun har ikke egne meninger men i den gjengen henger hun bare med og føler seg bra av det.. Hun er med på ting med disse menneskene selv om de ikke har råd, hun tør ikke si at det har vi ikke råd til, for det er ikke tema for de andre.. Hun vet også at vi sliter med å få barn, selv har hun fått barn uten å prøve for å si det sånn, og hun er ikke der for meg nå som jeg trenger en skulder etter gjentatte mislykkede forsøk.. det er viktigst å være med de fine damene (med penger) Er som sagt det siste året har vi kanskje sett hverandre 5 ganger.. hun ringer aldri og bryr seg lite.. Nei vet ikke hva jeg skal gjøre jeg.. la vær å gifte meg hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå