Gå til innhold

Hvor mye er $62.00 i norske kroner???? svar fort:)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

62 dollar er rundt 370 norske kroner

Skrevet

aftenposten, dn og alle bankene har valutakalkulator...

Skrevet

318kr!! I dag i allefall..ligger på 5,13 i dag.

Skrevet

kursen er helt fantastisk:D:D

Skrevet

flott.. det var ikke så mye!!:)

Skrevet

Kursen har ligget bra i det siste ja :))

Skrevet

Husk at på ting som koster over 200 kr kommer toll i tillegg!! Kan fort bli dyrere enn man tror :o

Skrevet

oj så bra. trudde den var nesten 6 kr jeg. kansje shoppe litt på nett i dag da hehehe, alt er jo så billig "over there".

Skrevet

Hehe, ikke om man handler på Ebay..men ja-man skal ikke glemme tollen! :)

Skrevet

Det er ikke alle på ebay som sender som gave heller -snakker av erfaring her...har handlet masse gjennom ebay og blitt rimelig forb.. på de som sender uten å merke som gave. ting blir ikke lenger så billig når det plutselig er et par hundre kr. i tollavgift.

Skrevet

vel jeg kjøpte sminke for 200kr...selv om det hadde vært over 200kr og jeg måtte betalt toll så hadde de tblit billigere enn å kjøpe sminken i norge;)

Skrevet

synd, det er viktig at de gjør det ja. får alltid merket med gave jeg, så har fått ting superbillig som koster maaassse her i norge.

Skrevet

hehe ja, kjøpte sminke for 1200 kr jeg, som hadde kostet 4000 her i norge. plus fikk det gjennom gave, storfornøyd.

Skrevet

Jeg har aldri opplevd det i hvertfall og har handlet der i mange år, har bedt de merke med "gift" hver gang. Men sikkert et par tullinger som ikke gidder/glemmer det. Kjipt da...om du er fornøyd med å ha gjort et kupp, også må du plutselig betale toll.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...