Gjest Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 er sliten i korsryggen av og til, men kan jo være mange grunner til det.. noen tilfeller bekkenløsning, andre ganger kansje bare du er sliten? mye ståing eller ligging, så det blir en del belastning på ryggen.. vanskelig å si egentlig.. hvis det plager deg mye burde du ta det opp med legen..
Mammaen til Jesper Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har det sånn som deg jeg også tror jeg.. Den siste uka har jeg hatt kjempe masse vondt helt nederst i korsryggen. Sliter med å sove godt om natta, for jeg blir skikkelig stiv og vond. Noen som vet grunnen til at det? Syns det er litt tidlig i svangerskapet til å få så vondt. Er 17+6 nå jeg også..
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Større pupper, større mage, hormoner som gjør kroppen litt mykere er med på å endre kroppens holdning. Dette fører av og til til at vi får vondt her og der. Rett opp øverste del av ryggen, haka mot brystet slik at nakken blir rett, ikke skyt den frem, og ikke la svaien i ryggen blir svaiere når magen tynger på.. Ikke enkle grep alltdi, men god holdning gjør susen! Trenger ikke være bekkenløsning fordi, dere må i allefall ikke håpe på det!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Ta tid til å hvile. Som kiropraktoren min sier; det er ikke farlig å ha vondt i ryggen.
Lillehjertet2 Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Alle får jo bekkenløsning, forskjellen er bare graden av hvor mye man legger merke til det/hvor vondt man får...så det kan godt være bekkenløsningen du kjenner, men det trenger jo ikke bli ille fordet....også er det jo som det blir skrevet over her at kroppen forandrer seg på mange måter, og man må kanskje tenke mer på hvordan man går, står og sitter..hvile og strekke ut ofte... Lykke til!
TM 28 Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Har også mye vondt helt nederst i ryggen. Klarer ikke gå lange turer i strekk lengre, heller ikke gå lenge generellt. Vanskelig å finne liggestillinger som ikke gjør vondt også, men har funnet noen som er mindre vonde enn andre. Er 22+2 i dag, skal høre med legen om fysioterapi e.l. når jeg skal til henne om 2 uker. Bedrer seg nok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå