* 5 om dagen * Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 vi sitter å kikker litt på nye tv, og lurer på hvor stort vi kan ha....jeg har lyst på et 47" tv, me ner litt usikker på om det blir for stort. Blir ikke sittende så langt unna, men er jo kjekt å kunne sitte litt andre plasser i stua å se på , enn bare i sofaen..... så hva har dere? og hvilke merke?? plasma eller lcd ?
☆Anonymia☆ Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 du må ikke spørre meg om det er plasma eller lcd for det aner jg ikke..hehe...vi har en flatskjerm,32" panasonic viera =) akkurat passe for vår lille stue =) men har dere stor leilighet eller hus ville jeg hatt større..
maisel Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 vi har en 40" samsung tv, lcd. Vi fikk høre at jo større tv ble jo bedre var det å velge lcd skjem. Vi har sofaen like ved tvn. I begynnelsen så syntes jeg den ble litt for stor å sitte så nærme, men no er vi blitt så vant til det at jeg kan ikke skjønne hvordan vi "klarte" oss med en mindre tidligere
katlinka Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 LG - 37" lcd Skulle gjerne hatt større egentlig...
* 5 om dagen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 ok.nå har vi 32" widescreen tv, men er jo så stort(bak) vi har eget hus, og stua er i vinkel, (men der er ovnen )alt i alt er stua på ca 50 kvadrat.
going mamma + spire Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 42 plasma, av merket panasonic viera. Hvis du skal bruke tv til å se mest tv og film bør du velge plasma, men hvis du skal spille mye anbefales lcd. Lykke til! Vi syntes 42 er en perfekt størrelse! og vi har ganske stor stue.
**Min nydelige Milla** Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Vi har 52" samsung lcd.. Super fornøyd, den henger i en "arm" ut fra veggen så er deilig at den kommer opp fra gulvet, for den er svær.. Men utrolig deilig med stor tv når man har mulighet til å sitte på litt avstand..
* 5 om dagen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2008 vi kommer vel til å se mest på tv, og ikke noe spill, men kanskje litt mere film etterhvert, da vi får bredbånd til høsten, og får da mulighet til å bestille filmer fra bredbånd. Men jeg har hørt at ved plasma så må en helst sitte ved tv, og ikke så lett å se på fra siden...om dere skjønner....
mamma`n til Jonathan Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Vi har en 42" panasonic viera å vi sitter heller ikke så langt unna syns det er en perfekt str Vi er hvertfall kjempefornøyd og angerer ikke et sek på at vi kjøpte den:)
celodi Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 Vi har akkurat samme som lille larven=) Er suuper fornøyd!!! Hadde 50" først,,men bytta den til 42..
Snupi27 Skrevet 20. mars 2008 #14 Skrevet 20. mars 2008 32" grundig har vi. stor nok for oss =) lcd flatskjerm
Stratos med 3 barn Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 Samsung lcd. Ble frarådet plasma vi, aner ikke hvorfor. Uansett vil jeg fraråde deg for stor tv! Har flere vennepar med slike lerreter og man blir så jævlig sliten i nakke og øyne av å følge med på noe som er for stort. Bare som en "advarsel"
Mamma til snart 4 Skrevet 20. mars 2008 #16 Skrevet 20. mars 2008 vi har 42" samsung flatskjerm,tror det er plasma eller var det LCD,ikke vet jeg;) vi har 3,5 mnd fra benken til tv n og det stort nok,egentlig skal det være 4-5 meter mellom benk og tv så har du kort mellomrom så er 42" stort nok;)
Elisabeth&Kevin Skrevet 20. mars 2008 #17 Skrevet 20. mars 2008 Vi har en 42" Pioneer. E veldig fornøyd med den. den e sinnsyk klart bilde på den. anbefaller den på det høyeste.
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #19 Skrevet 20. mars 2008 Helt enig med Stratos. Ikke kjøp for stor tv. Noen kjøper de største bare for å ha størst. Det blir direkte ubehagelig å se på om man blir sittende for nære. Dessuten er det noen som i tillegg henger de for høyt på veggen. Det er skikkelig nakkekiller... ;o) Vi har forøvrig normalstor stue (eneboligstr), men tv sofaen er vel kanskje noe sånt som 4 meter (+/-) fra tv'n. Vi har en 40" Lcd tv fra Samsung. Veldig fornøyd med den.
* 5 om dagen * Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #20 Skrevet 20. mars 2008 ok....da tror jeg vi kommer til å gå for en 42 eller 47". skal ha et tv til å henge på veggen, er litt lei det store tv, og den tvbenken....slipper jo masse bokser når vi går ovr til bredbånd...
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #22 Skrevet 20. mars 2008 32 tm er det vanlige i følge selger på hifi klubben og elkjøp. Vi har lite stue og hos oss passer det bedre med 27 tm. Synes vel det er litt ugly med store skjermer i en stue, men vi er forskjellige. Har ikke tv vi for tiden, men skal vel kjøpe en lcd til å ha i kjellerstuen etterhvert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå