Lyst på nr3♥ Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Jeg er litt usikker på NÅR jeg hadde EL sist.. men regner med d var for litt over 2 uker siden, (kanskje 3 uker til helga..) Bruker ALLTID å få mens tirsdag, men denne gangen begynte jeg å få litt sånn bittesmå brunblødninger (minnet kanskje om spotting??) allerede på lørdag.. og dette fortsatte helt fram til tirsdag på dagen... da begynte jeg å blø litt mer (men ikke sånn som d normalt bruker å være syns jeg...) Vel, i tillegg har jeg hatt sinnsykt vondt i hodet i 1 uke nå.. og innimellom småkvalm... Og allerede igår så begynte jeg IGJEN å bare ha sånn "småspotting" som jeg hadde i de 3 første dagene... Har ikke testet meg, da jeg la graviditeten bort på tirsdag når jeg liksom begynte å blø, men nå lurer jeg virkelig!!! OG hvor kan jeg få kjøpt tester på en SKJÆRTORSDAG!? *ler* jaja, får vel bare vente til lørdag da.... aahh... LENGE TIL!!! hehe.. Noen tips ang hodepina forresten??? Blir gal snart..... GOD PÅSKE TIL ALLE!!!
Sunnybeach4gull :) Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Hei! Det kan godt være at du er gravid ja:-) når mensen ikke er som den bruker å være er det ofte noe som har skjedd ;-) hehehe, skjønner deg svært godt når det gjelder det med å få kjøpt gravitester :-P skulle virkelig ønske at de kunne begynt å selge dem på kiosker og bensinstasjoner! :-))) Hvor enkelt hadde det ikke vært da? ;-) Lykke til så mye og håper at du har spire i magen:-) God påske!
Nagilimia Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Heisann Både i Lillestrøm og Fredrikstad har de apotek som er oppe fra 17-19. Tror det pleier å være ca. 1 apotek i vær by som har åpent på hellidager.
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 lykke til! håper det er en spire som sitter fast der inne! håper du får tak i en test da:)
Lyst på nr3♥ Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 hehe.. nærmeste by her er Tronheim og d tar ca 1 time å kjøre for å komme dit.. så jeg tror jeg dryger til lørdag... Men takk for tipset! klæm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå