Gå til innhold

Flere som har opplevd dette ???

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg teste svak pos på mandag...

Tirsdag begynte jeg og blø, hadde murringer og vond rygg..

Så tok jeg billigtester fra lavpristester, og alle var negativ...I natt hadde jeg vondtpå venstre side av magen, varte ca i 10-20 min ...Kjentes ut som mageknipe...

Noen som har hatt lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg hadde kjøpt en skikkelig test på apoteket,jeg stoler ikke på de billigtestene.

Skrevet

Jeg kjøpt den første på apoteket , den var veldig veldig svak pos.. det andre billigtester har vært negativ..

Var en teststrimmel som var såvidt pos..blir så forrvirra

Skrevet

Det kan jeg forstå,men har du hatt en positiv test,da har du jo hatt hcg hormonet i kroppen og det er jo enste gang vi har,er når vi er gravide. Kankje du har vært gravid,men ikke lengre,vet ikke,men jeg hadde tatt meg en tur på apoteket og kjøpt meg en digital test,den sier klart i fra om du er gravid eller ikke. Ikke greit å gå lure slik heller da.

Skrevet

Mageknipen du har kjent kan være strekking av livmora. Jeg trodde i alle fall at om en har en SA så er det mer smertefullt.

Skrevet

Ikke hvis det er så utrolig tidlig, da blir det jo "bare" mensen som kom, evt litt kraftigere.

Skrevet

Godt mulig det er en kjemisk graviditet. At egget såvidt strifer livmora og begynner å produsere hcg men går til grunne etter kort tid. Jeg ville ventet noen dager og tatt en ny test. Søk på kjemisk graviditet her på siden så får du sikkert opp noe.Skal krysse fingrene for a det går bra.

Skrevet

hørt om de som tester samme dagen som de får en blødning.. så hadde de ikke testet hadde de ikke tenkt over at de var gravide, men at det kun var mensen som kom.. kan som sagt over være en kjemisk graviditet, et befruktet egg som ikke har festet seg, men kommet nær livmorveggen slik at det har blitt produsert litt HCG..

du kan jo vente noen dager å ta en test fra apoteket istede..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...