Gå til innhold

kan det ha vært festesmerter jeg hadde??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg teste svak pos på mandag...

Tirsdag begynte jeg og blø, hadde murringer og vond rygg..

Så tok jeg billigtester fra lavpristester, og alle var negativ...I natt hadde jeg vondtpå venstre side av magen, varte ca i 10-20 min ...Kjentes ut som mageknipe...

Noen som har hatt lignende??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var testen negativ 3 dager etter at du først testet positivt?? brukte du samme type test og morgenurin? Festesmerte/blødning kan det godt ha vært, men teste burde vært positivt forde?

Nå er det dessverre påske og sikkert vanskelig å få tatt disse hg testene, men det er noe du virkellig burde få gjort for å se om nivået stiger! ul nå er nok ingen vits siden det er så tidlig og det er lite å se:-(

Lykke til så mye!!!!

Skrevet

når det gjelder de smertene på venstre siden av magen kan det være flere ting : Tykktarmen gjør en kraftig sving akkurat der og gir ofte kraftige, stikkende/dunkende smerter når man har treg mage eller visst man lider av irritabel tykktarm og har mye luft. Du har eggstokk der som kan gi smerter under eggløsning eller visst du har cyster/xu. Men magesmerter er ofte diffuse, noe som vil si at det er vanskelig å si akkurat hvor man har vondt :-(

SÅ lenge disse smertene dine på v.side ikke vedvarer eller blir så sterke at du ikke klarer stå/svimer av tror jeg du kan ta det med ro :-) Det er vanlig å litt smerter, selv om man er gravid!! Men det er din kropp og du som kjenner smertene og dermed må vurdere om de er kraftige og alvorlige.

Oppsøk lege en gang for mye enn en gang for lite!!

Lykke til så mye!!!

Skrevet

Brukte først en test fra apoteket, den var svak po, så har jeg brukt billigtester deretter...Å de var negative..Men så var det en teststrimmel som skimte en pos strek å , plutselig var den borte ??

Skrevet

Har hatt festekramper ved siste graviditet...Klarte ikke komme opp av senga varte i 10 min før det roa seg ..

Men blø jo som om jeg skulle hatt mens...Puppene er jo så ømme å

Skrevet

hva i all verden?? det høres mystisk ut det med streken som forsvant:-( du burde virkelig få tatt en hcg test for å fastslå at du er gravid og hcgnivået!!

Håper det går bra med deg!!!

Skrevet

Er helt forrvirra her

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...