Gå til innhold

Lurt igjen.. når blir det min tid.. 10 dager over..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet i natt 01.30 av at jeg måtte på do.. gikk på do og når jeg hadde lagt meg igjen fikk jeg kjempevondt i magen.. Skikkelige mens smerter, og så kom noe jeg tror var rier for jeg husker jeg tenkte, oi det var sånn det var ja.. Låg sånn i 1,5 time.de kom ganske tett men varte ikke så lenge... så roet det hele seg.. hvorfor stoopper det opp.???.. Når blir det min tur å føde..?????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars deg da:( skjønner at du er utolmodig...her går eg og har ei uke igjenn og er like utholmodig:( lykke til da...du er nokk nermere enn meg uansett;)

Skrevet

takk for det.. synst jeg har ventet min del no..

Skrevet

Har fulgt med deg en stund, og forstår deg kjempegodt. "Alle de andre" kommer med den ene fødselshistorien etter den andre, mens det ennå ikke har hendt noe hos deg..føler med deg. Jeg kjenner meg igjen i det du skriver om at du føler deg lurt, igjen..har selv hatt flere netter med skikkelige rier, som har vart hele nettene men som har dabbet av på morgenkvisten for så å forsvinne helt. I natt var det helt vilt, etter å ha hatt ganske heftig sex for første gang på det jeg kan huske fikk jeg rier umiddelbart etterpå (tydeligvis noe med den prostaglandinen ja). Riene kom med varierende mellomrom 3-15 min hele natten gjennom. Jeg sovnet innimellom, men våknet av de sterke "bølgetakene" som jeg pustet meg gjennom. Nå er ikke jeg på overtid slik som deg, men ganske nær termin og må innrømme at jeg ble veldig skuffet da jeg sovnet fra riene i 6-tiden i morges..utslitt! Jeg håper så inderlig for din skyld at du får noen skikkelige rier snart og sender en god porsjon fødestøv din vei som trøst.Masse lykke til du;-) Babyen er jo uansett snart i armene dine, du har kun dager igjen (i verste fall).

Skrevet

heisann.. takk for omtanken.. ja ser alle skrive at de har født.. skal på kontroll på lørdag, håper de hører på meg og setter meg i gang da.. Skal jo ha krefter til denne fødselen.. ja om noen dager får vi hilse på ho..

Skrevet

Ja,melder meg inn her jeg også,bare at jeg har termin om fire dager. har hattvonde kynnere av og på i to uker,og holder på å bli mannevond!

Slik var det ikke den første graviditeten. Siden halv to i går har kynnerne vært ordelig vonde. Såpass at det har vært vanskelig å ta seg av husets tre åring. Lå og kjente på dem i natt,måtte opp og gå litt og så dabbet de av ved fem tida i dag tidlig! Usj! Blir jo såååå skuffa! Er superklar! Men verre for deg da! Ti dager over føles nok som en evighet!

håper det skjer noe her også snart ellers tror jeg at jeg går fra konseptene!..;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...