mams-til3 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 noen som har opplevd og få vondt under sex av hormonspiral?å smerter i etterkant?er det mulig og komme borti spiralen under sex?kan det ver dette som har skjedd??
fricke *med Lone Amalie*^^ Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 det her lurer jeg litt på også.. det også om det er normalt med litt blødninger etter sex..
Fire småtroll Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 En av grunnene til at jeg ikke har satt inn hormonspiral er alle plagene søstera mi fikk.. Altså kan jeg bare komme med annenhånds informasjon, men det hun klagde på var bl.a. at mannen hennes "stakk seg" på tissen når han traff de trådene som henger ut av mormunnen (de de drar i når spiralen skal ut igjen). Hun hadde nesten konstant smerter neders i ryggen og mensmurringer nede i magen i tillegg til diffuse plager som soppinfeksjoner, sårhet, hud som fikk små rifter og sår nedentil osv. Legen nektet på at noe av dette hadde med spiralen å gjøre så hun holdt ut i nesten 4 mnd, da bestilte hun time for å ta den ut. Gynekologen skjønte godt at hun hadde ubehag, for spiralen var på vei ut av seg selv den, kroppen så tydeligvis på den som et fremmedlegeme den ville kvitte seg med! Så det er faktisk ikke alle som kan ha spiral uten diverse vondter og ubehag... Hun småblødde en liten stund etter at den var tatt ut, og vips var hun sitt gamle jeg igjen, alle plager var borte! Men når det er sagt har jeg venninner med hormonspiral som er kjempefornøyd også og aldri har merket noe til den.
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Menssmerter er vel normalt. Men plutselige og kraftige smerter i magen ved hormonspiralbruk skal jo meldes til lege. Det er ikke slik det skal være.
mams-til3 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 har hatt spiral tidligere,men kan ikke huske å hatt så vondt som nå.kanskje jeg bør kontakte legen....... takk for svar!
meg & to små vampyrer Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Spiralen kan jo flytte seg osv, smerter er vel ofte en indikator på det. Kraftige smerter altså.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå