Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

du - jeg DIGGA den ensfargede posen! hvilke farger har du, jeg vurderer en i en bursdagsgave her!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jamdidamdi.. d e vel meg d?

ædda bædda, den ensfarga er bortbestilt :P

men har masse farga inne, alel mulige. du vil ikke ha gult? seriøst, gult er vanskelig å sette sammen med andre jo!

Skrevet

vet du tillab, du er så vanvittig syykt avhengig av sjokolade jo! da er vi begge koseposedamer da, men mayaya er avhengig av miine koseposer.. eg har vel sendt 4 til ho no! herregud.. på tide å få rabatt?

anyway, de koseposene var jo gode. fikk jo en pose med kosepose-stratos-sjokolade, å dem va skikkelig god!

men.. må innrømme i mitt stille sinn... at eg likte også veldig godt eventyrposen da....

Skrevet

gult er kult.... kanksje... egentlig ikke :-p

hva har du da?

Skrevet

vel, har da det meste.. :)

men!

fikk bort den gule idag da.. for eg sydde en pose med gul inni å sort utpå, og med en sol og to bier på. så da treng eg ikke å tenke på den gule. MEN! eg e ikke ferdi med den.. latskapen slo over meg, dess sov mini i vogna i gangen, å ville ikke vekke han...

Skrevet

høres nydelig ut!

har du stoff i cerise da?

Skrevet

ja, faktisk! :)

ceriserosa!!

Skrevet

oioioioi

og noe som passer bra til da?

Skrevet

jammen, det er skikkelig søtt da! har akk sydd en sånn pose, med rosa inni og rødt utpå :)

Skrevet

neineinei.. men kanskje lilla?

Skrevet

hehe!!

vet du ka?

den lilla, den har min kjære tatt!

kjøprt meg 3 meter lilla stoff, og den har min kjære knabba, å hengt over vinduet til mini, så det skal være mørkt der. så den tør eg ikke ta ned ennå, ikke før vi har fått rullegardin :P

så ædda bædda...!!!

Skrevet

hahaha, selger de ikke rullegardiner i Troms, da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...