lego Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Og hva er ditt dårligste IKEA kjøp? Det dårligste kjøpet mitt må være noen kjøkkenkniver... Klarer ikke å skjære ordentlig med de knivene! Brødskiver, frukt, grønnsaker ALT blir like skjevt og rart... Det beste må være bestå/inreda serien.. Det passet bare så bra inn i stua vår... Jo, også den serien til barn med kniv, gaffel, skje, kopper og tallerkner og skåler, den billige i forskjellige farger... Superkjekt å ha når det er små barn i huset.
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 lammeskinnet er et av mine definitivt beste kjøp. ellers er det barneservicet du snakker om helt genialt:o) liker også veldig godt de ilfaste formene.. har en som lasagneplatene passer perfekt oppi! ellers er oppbevaringa til barn bra! og de "klipsene" som brukes til å lukke poser. de dårligste kjøpene er vel et gryte sett, og en wok.. ble "bua" under etter et par ganger..hehe:o)
ღOscar skal bli storebror:):) Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Telys:):) billig billig:)
Curry Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Vi har mye Ikea. Mine beste kjøp gjør jeg i billigkroken. Mitt beste kjøp er et spisebord for 2-6 personer. Kjøpte det i billigkroken for 300 kr. Mitt dårligste kjøp er en Billy hjørnehylle. Den samler bare rot.
Pysa Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 365-kniven er kjempebra, ostehøvelen var ubrukelig. ellers er spøke-lampa veldig kjekk, snuppa våkner ikke av sen.
høstbarn:) Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Det beste må være salongbordet, det er et lack bord som etterlikner eik. Det er faktisk veldig fint, men det beste med det er at det er såpass billig at vi kan la lillegutt herje med det uten å sitte å irritere oss over at det blir ødelagt. Nå er det masse hakk i det, men det kan lett skiftes ut om en stund:) Jeg liker også de plastikk asjettene, skålene og koppene til barn i forskjellige farger. De bruker vi hver dag her. Vi kjøpte stellekommode på ikea, den var mellombrun, men vi malte den hvit - og er knallfin. Holdt på å glemme tv-benken. Den kjøpte vi for ca 7 år siden, mørkebrun med glass skyvedører. Minimalistisk stil. Den er faktsik det beste kjøpet, den er genial med barn i huset! Den kan til og med låses!!! Superhappy med den. Dårlige kjøp? Tja, tenke tenke.... Er helt blank der gitt. Men vi har sikkert kvittet oss med noe, kan ikke huske det. Pleier å ha ganske gjennomtenkte kjøp, samt pleier alltid å kjøpe mye lys og servietter der,- sånne bruksting... Jeg elsket Ikea tidligere, nå er vi så etablert at "forholdet" er mere lunkent...
Pysa Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Hehe, den tv-benken har jeg også. kjøpte den før jeg fikk barn, og tenkte at det var idiotisk med lås. VELDIG glad for den låsen i dag! :-)
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Beste kjøp: kjøkkenet mitt! er så fornøyd med det Verste kjøp: stekepanne.. drittpanne
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Verste; de forbanna idiotiske hyllene jeg kjøpte for noen år siden, grufulle saker. Også veldig lite fornøyd med stoltrekkene(på "putene" liksom) da de er til å vaske men man må skru fra hverandre hele møkkastolen for å ta det av og på. Og i tillegg krymper de pittepittelit for hver vask:( *sint*
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Beste: garderobeskap Dårligste: Bestikk (ruster!)
Meg + 2 prinsesser Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Dårligste kjøp må være det jeg har handlet av kjøkkenutstyr, kjeler, kniver, ostehøvel osv. Beste kjøp, hmm... De har noen fine rimlige bilder, rammer, telysholdere, telys osv.. For ikke å glemme KNAGGENE mine! De er jeg kjempe fornøyd med, de man bare henger over døra! Har kjøpt meg sånn til begge badene, vaskerom og soverommet vårt jeg, helt knællers!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 20. mars 2008 #12 Skrevet 20. mars 2008 Beste: Handicap-brødkniven min. Sånn brødkniv som har håndtaket oppover om dere forstår. Elsker den brødkniven! Og tullipan-bollen min. Værste: tja, stekepanna tror jeg også. Teflonbelegget gikk jo i stykker kjapt, men kan være fordi jeg vasket den i oppvaskmaskinen det da. Hehe. Samt noen rammer som ligger å slenger her som jeg aldri får hengt opp bilder i. Og alt som de har liggende rundt kassa som de lurer folk til å putte i korga, spesielt de greslige bølgete blomstervasene som folk kjøper. Har heldigvis aldri kjøpt de. Ellers er jeg veldig fornøyd med sengen til lille og bokhylla til lille. Og de har masse stasj som passer i rotteburet. Så en sånn Gorm hengehylle kommer inn under beste kjøp for det er penthouse- leiligheten til rottene. heheheh.
·۰•●Neva & Katinka●•۰· Skrevet 20. mars 2008 #13 Skrevet 20. mars 2008 Skoskapene i plastikk! Kjøpte sorte og momterte to i høyden og tre i rekke. Kjøpe ei trefjøl som vi malte svart (skoskapet er svart) og la over. Det gjorde at skapet fikk en heeelt annen "klasse" over seg, en når det bare var plastikk. De fleste tror det er et dyrt skap i tre, hehe... Dårligste....tja stekepannen, holdt vel i 3 år, men så var det jo kul på bunnen det siste året jeg brukte den og da....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå