Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde IKM tirsdag og har enda ikke testet. Litt skummelt å teste å se at det står gravid denne gangen.. Vil vente noen dager til slik at det er mer sikkert. Var kvalm og spydde og veldig øm i magen til lørdagen. Da hadde det vart i 6 dager. Plutselig mistet jeg alle symptomene på kvelden. Er bare kvalm når jeg kjører bil nå. Blir mye mer virkelig med en positiv gravidtest i hånden. Har hatt flere SA, slik at jeg er nok redd for dette nå også. Blir litt vel opptatt av denne prøvinga. Ønske om baby er så sterkt. Hadde vært perfekt med ett lite nurk i november.

Bare et lite sukk fra meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende !!

Test i vei, er du gravid imorgen, så er du d idag oxo... hehe..

Lykke til !! (går heeeeelt sikkert bra denne gangen !)

Skrevet

Du er sikkert gravid!! :-))) men ikke heng deg oppi at du ikke er kvalm mer osv, de færreste er så dårlig når de er 4+2 ;-)) heldigvis!!!

Lykke til så mye med testingen, håper du har noe hemmelig i magen :-)

God påske!!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde også ikm på tirsdag!

Jeg klarte ikke å vente med teste, så jeg tok en test tirsdgs morgen, og den var svakt positiv!

Litt artig at vi får samme termin visst du er gravid da! Her en god følelse på deg ;)

Jeg har også hatt SA, men bare en. Da var jeg 23+2. Så jeg er litt nervøs denne gangen...Håper bare at hvis det skjer, så skjer det tidligere denne gangen..

Skrevet

Takk for positive svar. Løftet humøret litt. :)

Nina_J skjønner du er nervøs. Jeg er kjempenervøs selv. Gratulerer med knøtt i magen! ;) Håper vi kan følge hverandre fremover. Tenke positive tanker. =)

Jeg tror jeg skal tørre å prøve en test i morgen tilig. Eneste dumme er at mannen min er borte på påskefjellet da. Heldigvis finnes mms. Ta bilde av testen og sende til ham.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...