Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 vi kjørte opp på hytta med noen venner i går (er 4timer opp).. på veien opp begynte jeg å føle meg kvalmen, og måtte stoppe flere ganger for å spy. Trodde jeg var blitt bilsyk.. har blitt det et par ganger før. Men dette fortsatte utover kvelden, og jeg hadde ingen matlysst! La meg litt når poden la seg klokka 7 og sov til 9. Når jeg våkna var jeg helt elendig! Magen rummla, følte jeg hadde feber (hadde ikke med meg febermål) og følte meg helt på bærtur! Valgte å kjøre hjem igjen i går kveld så de andre ihvertfall kunne kose seg på hyttetur. Turen hjem var helt for jævlig for å si det mildt, måtte stoppe flere ganger for å spy! Våkner i dag i egen seng, og er egentlig i veldig fin form! Litt slapp, men egentlig ikke så rart.. .. er dette omgangsyka? Kan det være noe jeg har spist?? Skal på jobb i morgen, så vet ikke om jeg skal melde meg syk??
Guttemamma til tusen :) Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 gjør det?? men den varte jo så lite! eg skikkelig usikker!
☆Anonymia☆ Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 er mange som bare har det en dag =) pappa hadde alltid det bare en dag,så var han frisk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå