Gå til innhold

Lurer på no angående mens......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensen for ca halvannen uke 2uker siden og i går og forigårs når jeg tørket meg etter do besøk var det bittelitt brunt utflod på papiret......Ble litt bekymret,...Noen som vet hva dette kan være?

Dette er min 2mens etter fødsel...Kan det bare være at mensen min ikke har stabilisert seg helt enda?

Blir veldig gla for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke vært noe i dag assa...Og ikke før jeg la meg i går kveld heller assa..

Skrevet

Dytti dytt

Skrevet

?????ingen som vet??

Skrevet

kanskje en ny baby i magen? festeblødning?

sånn hadde jeg når jeg ble gravid med gutten min..

Skrevet

har du noen form for prevansjon?

Skrevet

Nei...Gikk på cerazette,men slutta fordi jeg slutta aldri å blø......Gikk å små blødde hele tiden.....Skal til legen over påske å få noe prevansjon.....

Skrevet

kan være etterblødning av desse om du netopp har sluttet.mensturasjonen kan forøvrig være i ubalanse i lang tid etter fødsel...

Skrevet

Okay...... Takk for at du svarte meg..... Regner nok med at det er at mensen min ikke er kommet helt i "rytme" igjen ennå etter fødsel:)

Takk for hjelp ihvertfall! Blei litt bekymret liksom....Men har som sagt ikke vært noe siden i går ettermiddag da=)

God påske:)

Skrevet

blir selv hysterisk når ikke alt er som "vanlig":):)

lykke til og god påske til deg og:)

Skrevet

Ja ikke sant:) Greit å bare slenge inn ett innlegg her å spørre da:)

Skrevet

Jeg får av og til en mini mini blødning når jeg har eggøsning. Kanskje det?

Skrevet

Hei

Jeg hadde det samme 2 uker etter mensen og det var andre mensen etter fødsel. Tok turen til gynekolog sist uke, men alt var fint. Hun sa at det kan være normalt rundt eggløsningstid fordi det må gå seg til litt inni der etter fødsel osv. Mye hosmoner osv som har vært tuklet med også.

Jeg hadde ikke sånn etter forrige fødsel, men da blødde jeg litt etter hvert samleie lenge etterpå. Det viste seg å være en blodcyste på livmorhalsen. Også det, helt ufarlig.

Fortsetter det, så ta en sjekk, men det er nok helt greit;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...