Gå til innhold

idun(nicket)

Mammaen til Noah Aleksander

Anbefalte innlegg

Skrevet

kossn går det med deg?håper du har det bra,å at samboeren din tok til vettet igår å innså at det var helt dumt det han spurte om....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, det håper jeg også...

Skrevet

håper for all del han ikke dro med seg den kjerringa hjem,...makan for et dustete mannfolk..

kjenner jeg blir så forbanna..

Skrevet

i å....

syns det er så respektløst mot idun....

ta deg en skikkelig prat med din sambo du idun....

Skrevet

opp...er du her nå?

Skrevet

nei e ikkje her enda gitt...har vel nok å tenke på sikkert...

Skrevet

Nysgjerrig jeg også... Håper inderlig hun tok til vettet og svarte nei på den overnattingsmeld...

DYTTER...

Skrevet

dytt

Skrevet

hmmmmmmm...tror ho e lei seg i....men håper ho har det bra...

Skrevet

Tanken på noe umoralsk kan vel ikke i det hele tatt ha falt han inn, når han foreslår en overnatting. Selvfølgelig kan jeg forstå at du reagerer negativt på dette, men min første tanke var at da tenker han ikke i det hele tatt i de banene.

Skrevet

dytter litt..

Skrevet

funke ikkje gitt

Skrevet

Får dytte litt på denne jeg og gitt....

Skrevet

*lurer*

Skrevet

At han faktisk spør om hun kan sove der er jo kanskje et tegn på at dem faktisk bare er venner og ingenting annet :)

Hadde det vært en flørt eller noe annet så hadde han nok ikke dratt hu med hjem.

Men jeg skjønner at Idun absolutt ikke vil ha hun i huset da ;)

Skrevet

ååååååååååååååå tuuuusen takk for at dere bryr dere!!!!!!!!!!!!!!!

jeg følte meg såååå dum etter å ha skrivd om dette her inne, følte at alle sytes jeg var blåst i hue og naiv og pysete osv osv osv for jeg følte meg skikkelig rævva altså

jeg veit ikke jeg om det er bare meg men når de har hatt et forhold, et intimt forhold, seksuelt og følelsemessig så blir det bare såååå rart at de skal holde kontakten......

men hun sov her ja, jeg svake menneske, spiste frukost sammen med oss og barna

etterpå gråt jeg masse og sa til mannen min hva jeg tenkte og da blei han så sur og gikk ut og smellte igjen døra

og etterpå kom han igjen og så har vi ikke snakka mer om det...

hm tør ikke ta det opp orker ikke mer krangling

føler meg som en sjalu kjerring som ikke unner mannen min å ha det gøy men jeg UNNER han det likevel men så blir det bare så rart

har vi et rævva forhold? dårlig kommunikasjon kanskje...hm...

tusen takk jenter:)

Skrevet

Nei og nei! Ble han virkelig SUR? Kanskje du skulle vise han den laaaaaange tråden hvor de fleste sympatiiserte med deg....Jeg mener fortsatt at hun eksen hans er lam i bakhodet for å i det hele tatt vurdere å sove over hos eksen og hans FAMILIE, og nå synes jeg mannen din er sånn passe lam i bakhodet, han også.

*klappe på*

Skrevet

kødder du ???

hun spiste frokost med dere ???

idun....dette må du ikke finne deg i...det er det verste jeg har lest..

fy faen for en MØKKA MANN..

skal ikke si til deg hva du skal gjøre men jeg skal love deg,hadde det skjedd her (noe det ALDRI hadde gjort) hadde jeg kasta han på hodet og rævv RETT UT!!

Skrevet

var visst noen som ikke hadde sett denne..

Skrevet

så dumt at han mannen din ikke forstor hvordan du føler deg...er faktisk han som burde trøste deg og be om unnskyldning,,,,du kom i en veldig dum sitvasjon...men du må si ifra til han at slik godtar du ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...