lykkelykkelykkelykke Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Hva føler dere ...symptoner ,ubehag ,gleder ,osv ....... Må ha litt å sammenligne meg mot ,er en bekymret første gangs mamma....BLIR kjempe glad for alle svar =))))))))
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Jeg var veldig plaget med ligamentsmerter, utflod og HODEPINE!!
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Da jeg var i uke 13 ( ca 13 uker siden), spydde jeg som en gal! Ble sinnsykt kvalm om jeg ikke spiste så og si hele tiden, men det hjalp i grunnen lite. Spydde mye likevel. Følte meg ikke spesielt glad for graviditeten, for var så dårlig at jeg hadde nok med å overleve dagene. Bestemte meg for å tenke positivt, for hadde jo maks så og så mange mnd igjen med oppkast. Sluttet å spy i uke 14, og da åpnet en helt ny verden seg Kunne glede meg og skjønne hvor fantastisk det var og er å være gravid! håper du ikke har de plagene jeg hadde
*Lissi* Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Gravid med nummer 4....13+1 i dag. Formen er bra den. Utrolig trett om kvelden enda, men vet det gir seg snart:-) Gleder meg til å få tilbake energien min! Matlysten er veldig bra. Spiser ofte siden jeg fort får migrene om jeg slurver med måltidene. Var på ul da jeg var 11+5, og det hele ble liksom mer virkelig da:-) Så nå gleder vi oss veldig til den lille kommer!
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 ingenting egentlig.. fra uke 12-16 følte jeg meg ikke gravid..
☆lieela Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Var utrolig kvalm, litt svimmel til tider også (men slapp oppkast) Besvimte av et par ganger, uten for lavt blodsukker/trykk.
frøkendings *fødeklar!* Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 fort trøtt og sliten...legge seg med hodepine og våkne med hodepine...stadig ventende på energien som forhåpentligvis kommer:)
Rascal_4.11<3 Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 Blir fort sliten/ukonsentrert og får vondt i hodet av ingenting, ellers litt ømme pupper og litt sær i matveien
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 kjenner ikke stort lenger, har stikkende voksende bryster og er på toalett myyyyyyyye..når skal det avta???? og har ikke vært kvalm på dager, men i mårres var jeg så vondt sulten når jeg stod opp at jeg brakk meg til galle kom opp, men koser meg med at jeg har lyst på kaffe og vil ut i luft:-) istedetfor å ligge på sofaen.-) er vel 12+5 i dag..ifølge ul jeg hadde på mandag:-)
lykkelykkelykkelykke Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2008 Hei huff hørtes ikke noe godt ut ....jeg har ikke vært så dårlig jeg ....ble kvitt en del av kvalmen for 10 dager siden ...og det hjalp på humør og allt =)))orker mer nå gitt ....
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Uke 13 var jeg frisk som en frisk. Merket omtrent ikke at jeg var gravid og hadde ingen plager i det hele tatt.
lykkelykkelykkelykke Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #13 Skrevet 20. mars 2008 hm...det er det jeg ikke liker helt underveis at man mister symptoner osv ...huff ...blir så fryktelig bekymret ,men veldig rolig da man leser om andre og ser at det er helt normalt dt som skjer ...
lykkelykkelykkelykke Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 20. mars 2008 Mitt hjem er doen .....hehehe...misunner deg den hvis du slipper det alltså....
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #15 Skrevet 20. mars 2008 tror du kan slappe av, men vet selv at dette er lettere sagt enn gjort..kroppen gjør alt den kan får å formidlet om noe skulle gå galt, så stol på den du, :-) er ikke noe vi kan gjøre fra eller til, og det er ikke så vanlig at noe går galt etter 12 uker..:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå