Gå til innhold

Nytt treff for juni/juli/august/september-mammaer!


Jeg er HAR FØDT!!!

Anbefalte innlegg

Hva med 3.april kl 1800 på Fridays Aker brygge? Er det noen som kan være med da? Skriv dere opp på denne linken! Om det er mange det ikke passer for, skriv det også, så kan vi evt endre tiden. Jeg legger ut på BIM-treff når jeg ser om det passer for mange..

 

Håper alle har en strålende påske,

og jeg gleder meg til å se dere igjen!

 

Silje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg rekker vel akkurat med jeg:) har ikke termin før 25 september.

Men bor på vika så hadde bare vært å gå nedom dere:)

får håpe det kommer mer litt fler som ikke er så langt på vei:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag kommer gärna! :) Glädjer mig till att se er alla igen, tänker magarna har vokst mycket, hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig gøy ut. Har kjempe lyst til å bli med. Har ikke truffet noen herfra før. Har dere som har skrevet dere opp vært med på treff mange ganger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke sikker på om jeg rekker det, men har veldig lyst å være med om jeg skulle få det til!Det blir nok veldig hyggelig :)

Er vi mange nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Buhu, kan ikke være med. Hadde gledet meg sånn til neste treff, er jo så mange koselige kvinner på treffene. Skal reise bort denne gangen, men håper at det veldig snart blir nytt treff. :)

 

Kos dere som kommer da! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bestilt bord på Fridays Aker Brygge kl 1800 imorgen! Jeg har bare glemt å legge det inn som treff. Beklager det, og bordet er bestilt på navnet Silje.

 

Vi ses!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklagar beklagar beklagar men jag måste melda avbud igen. Måste jobba. Sån är det när man driver eget firma och ska försöka ta ut så mycket man kan i lön... :) Kos dere massor. Så kjedelig, hade sett fram emot att se alla magar! Hoppas på ett nytt träff om inte allt för länge! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...