Gå til innhold

Tynn/slank mor = lavt symfysemål?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stemmer på meg. Og jadda, vet at det ikke nødvendigvis trenger være sånn.

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei stemmer ikke på meg.Ligger rett i overkant av midten

Skrevet

Jeg ligger litt under på målet, og er tynn! Gikk mye ned i vekt pga av alvorlig sv.kvalme:/

Men har fått beskjed om at ungen er IKKE liten selv om målet er lite.. vet ikke om jeg skal syns det er bra el dårlig;)

Skrevet

Stemmer ikke her. Jeg er slank, har t.o.m liten mage, men høye SF-mål.

Skrevet

nei, jeg er slank og ligger akkurat på den røde. JM sa hun tror babyen blir litt under gjennomsnittet; baby kjennes liten ut når hun tar på magen samt at magen er liten. men, symfysemål er som gjennomsnitt.

Skrevet

Stemmer ikke på meg, jeg er tynn og har lagt på meg 9 kg ila svangerskapet frem til nå. Er 38+1. Har gjennom hele svangerskapet ligget over den røde streken på SF-målet. Tror babyen suger ut all næringen til seg selv, slik at jeg sitter igjen som en inntørket rosin til slutt, hehe;-)

Skrevet

Stemmer ikke hos meg. Jeg var helt vanlig, ikke tynn før svangerskapet. Har lagt på meg 20 kg under svangerskapet, er 41uker idag. SFmålene mine har vært litt under den røde streken hele veien.

Skrevet

Jeg var nesten litt for tynn da jeg ble gravid og jeg ligger helt øverst i det grønne feltet så det stemmer ikke på meg.

Skrevet

Tror ikke det stemmer videre godt, nei. Jeg ligger langt over det skraverte feltet og var tynn før svangerskapet og har ikke lagt på meg mye (7 kilo og er nå i uke 38) mens jeg har vært gravid heller. Slik var det sist gang også, så tror ikke det er noen sammenheng der.

Skrevet

Stemmer veldig her, har liggi under den lysegrønne kanten på skjemaet hele veien.

Men jm fortalte at det hadde hun selv også gjort men fikk barn på rundt 3 kg.

Skrevet

Det stemmer på meg. Er ganske tynn og hadde flat mage før (som jeg håper å få tilbake etterpå:-) og har ligget under den grønne streken siden uke 33. Har vært på vekstestimering 3 ganger etterpå og fikk vite at jeg kommer til å få en unge rundt 3000-3200 gr, som er helt greit. Både jeg og pappaen hans ble født med ca. sånn vekt, så det kanskje ligger i genene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...