Gå til innhold

Hvor mye sover deres 1,5 åringer på dagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Poden våkner så tidlig på morgene (kl 0600) og vi lurte på om vi kanskje skulle begynne å vekke han på dagen,.Han har en lur på 2,5 time. Er dette mye?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min våkner en plass mellom 5.30 og 6.30, og tror han er i endring når det gjelder søvn. Dersom han sover mer enn 1-1 1/2 time, så våkner han gryytidlig. Fredag sov han 2 timer på dagen og våknet 03 om natta og var lys våken til 5.30. Da bestemte jeg meg for å vekke han etter en time på dagtid for å se hvordan det tar i vei. Jeg antar ettermiddagene kan bli nokså krevende, men vi får se. Nå er han selvfølgelig syk, så det meste av soverutiner har sklidd ut. Etter påske skal jeg prøve å bare la han sove en time på dagen.

Skrevet

Min sover to timer, da vekker både vi og de i bhg han, men likevel våkner han så tidlig for tiden. Sover fra sju til kvart over seks. Prøvde å legge han senere i går, men det hjalp ikke..

Skrevet

min sover på dagen mellom halv 11 og 12 tia da sover han til 2 sånn ca...ikke mere en det da legger jeg har i 7 8 tia på kvelden sover hele natta og våkner mellom 8 og 9 på morran

Gjest -lilly-
Skrevet

Jenta vår står opp ca 06.30. Hviler i 2-3 timer. Og legger seg for kvelden kl 19.00. Synes egentlig hun sover litt lite på natta, har prøvd å kutte ned på hvilen + legge henne senere om kveldene, men d funker ikke.

Skrevet

Mini har godt sovehjerte. Sover til 07-0730 om morgenen. Og har en lur midt på dagen som kan vare fra 1,5 til 3 timer. Ca. 1.5 time i barnehagen og 2-3 timer hjemme i helgene.

Skrevet

Mitt gull sover akkurat likt som i innlegget over, men våkner ikke før 08-08.30... (legger seg sju) Veit vi er heldige ;-) krysser fingre og banker i bordet for at det fortsetter....

Skrevet

He he på hverdagen kan ho sove til til 08.00 og 09.00 (de dagene jeg har fri ellers våkner ho av ringeklokka 07.00.

Ho sover fra 1-2 timer på dagen.

Legger seg 19.00

Men i helgen er ho våken fra 06.00 selv om vi har samme rutine.

Skrevet

Max våkner mellom 5 og 6, altfor tidlig..

Sover ca 1,5-2 timer på dagen og legger seg kl 19/1930.

Prøvde å legge han kl 20 en periode for at han skulle sove lenger men det hjalp ikke. Sover han helt til 6 er vi storfornøyde!

Skrevet

høres ut som det er på tide å forkorte duppen litt ja:) Sånn var det hos oss også, i tillegg til at han aldri sovna på kvelden... Nå sover han 1 time, er stort sett grei å få lagt, våkner enda tidlig, men mye bedre:) I dag sov han faktisk til kl 08.30 da, men det er lenge mellom de. Våkner vanligvis i 07-tiden.

Skrevet

Thomas sover til alt mellom 07-09

sover toppen en time på dagen siden han ligge rbare å skravler lenge på kvelden...

så tror vi snart kutter ut hele søvnen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...