Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når denne bleiepakken er tom, SKAL vi kjøpe up&go...

Fy f**** for en makk!!!! Vrir seg i retninger og vinkler jeg ikke trodde var mulig...eller fantes..

Men, fordelen er - hvert bleieskift er en treningsøkt for mor..*puh* *Tørker svette*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

noen andre som er tidlig på han ja... sliter og med en makk, men han kan ikke stå enda, så er like langt... han skal bestandig snu seg når vi skifter bleie

Skrevet

Joda, vi var oppe klokka 5.00..hvilket er greit, hadde det ikke vært for at eldstemann våkna og var helt hysterisk inatt..men,men...sånn er det.

Jenta mi kan stå, men ikke godt nok til at vi kan skifte bleie stående..så, treningsøkt ja..

Skrevet

Min erfaring med up&go er at det kunn er praktisk på sommeren for da slipper man å ta av bukser, strømpebukser også skal det hele på igjen og barnet er like aktivt som før, men nå halvt stående..

Dessuten så er det et helvates klin hvis barnet har litt løs mage.. *gulp minnene strømmer på*

hvis det funker for dere så fortell meg hvordan, her er heldigvis minsten nesten rolig når vi skifter... enda iallefall..

Skrevet

Vi skiftet til up&go når eldste begynte å være fullstendig makk på stellebordet, og det funket kjempefint. Men, unger er forskjellige..så vi får se.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...