Gå til innhold

Hvor mange av dere Rockering-eiere har sett synlige resultater?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har selv bestillt meg en,men vil gjerne vite litt om hvor lang tid det tok dere før dere kunne se forbedringer.Hvor mye trente dere osv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen som har sett no resultater???????????

Skrevet

Eneste resultat foreløpig er gult og blått sideflesk=S

Men jeg har ikke hatt den lengre enn 2uker på mandag som kommer...

Er spent selv på når man ser forskjell=)

Skrevet

Har "rocket" i to år og har sett gode resultater :)

Begynte når tuppa var 1 mnd, når vi var i syden 2 mnd etter var magen helt flat og folk vi møtte trodde ikke på at jeg var snuppas mamma hehe :)

Skrevet

HÆ????

Da kan det ikke ha vært mye du måtte ha vekk?!=) Ser ikke for meg at den kan v'rre så fantastisk!!

Skrevet

Nei, jeg var selvfølgelig ikke stor og tjukk hehe, men hadde en fin liten pølse jeg som alle andre har etter fødsel, slapp i fisken rett og slett...

Det som er så fint med rockeringen er at du får brukt muskler som er vanskelig å få trent med situps for eks, i tillegg så er det morro og man kan gjøre det foran tv`n, da blir det ofte til at man holder på litt lenger enn man må også :)

Skal jeg ta situps så tar jeg 5 stk også er jeg dritt lei, men rocke kan jeg godt gjøre i 30-45 min :)

Skrevet

Jeg skal ha vekk "ringen" som kom rundt magen når jeg fikk snuppen.

(typisk jente mage som går rundt på sidene....) Håper den gir litt fort resultater her også;) hadde vært greit å kunne gå på stranden i sommer og føle seg vel=)

Skrevet

Om du fortsetter og ikke gir opp om en uke fordi du ikke ser resultater kommer du sikkert til å være smekker på stranden til sommeren vet du hehe ;)

Jeg så ikke resultater med en gang jeg heller altså, men når de kom så kom de fort!

Skrevet

Ååå, så godt å høre=) Kommer nok ikke til å bli lei med det første nei;o) Har bare hatt den i 11dager enda. Og er "endelig" kommet opp i 2x9 min daglig. Så nå er blåmerkene begynt å komme, så den må jo gjøre noe=P Men på pakken står det jo at man IKEK skal bruke den mer enn 20min to ganger daglig...

Skrevet

Gleder meg til å prøve min, bestillte på mandag, hvor lang tid tar det ca før den kommer posten?

Skrevet

Tok en uke=) Men nå er det jo påske, og enorm pågang. Så det kan jo hende det tar litt lengre tid=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...