Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har siden jeg fant ut a jeg ble gravid hatt brulig utflod, og i dag blødde jeg litt. Har ikke vondt og det gav seg fort. Kan dete være SA?

er 4+4.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei....

ikke for å skremme deg, men d kan være en sa... min sa startet med brun utflod, hadde d i et par dager også begynte jeg å blø litt...

men det kan jo også gå bra....:)

off, jeg håper ikke d er en sa du har....

vil ønske deg super masse lykke til:)

Skrevet

Den første graviditeten min hadde jeg det jeg trodde var mensen, og regnet svangerskapet utifra den blødningen. På ultralyd ble jeg derimot fremskyndet to uker. Så det jeg hadde som jeg trodde var mensen, var antageligvis festeblødning. Har lest at man kan få det, rundt den tiden man egentlig skal ha mensen.

Jeg har også litt brunlig utflod nå, og murring i ryggen.

Tanken på at det lille frøet ikke skal klare seg, er der selvsagt. Men man kan ikke gå å bekymre seg for det heller.

Tenk positivt, og håp på det beste!!

lykke til!

Skrevet

hei.. jeg fikk brunt utflod sist, dro til lege med en gang. men det var ikke noe å bekymre seg sa dem.. det er vanlig. og det gikk jo kjempe fint.. men blør du etter hvert så kan nok henne det er sa. du for ta det med ro, og se ann.. lykke til.-)

Skrevet

Hei

Var hos legen i går, og i og med a det er så tidlig, tok hun bare en gravidietstest, og jeg var fremdeles gravid:)

Hun sa jo som vi alle vet, det er ikke helt uvanlig, og mente at det nok var en liten festeblødning. Skal tilbake på tirsdag for blodprøve sånn at de ser at hormonenverdiene stiger!

Godt og ha sjekket det!

Sitter nå her med ømme pupper og litt småkvalm, så noe er det i hvertfall;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...