<3katie<3 Skrevet 20. mars 2008 #1 Skrevet 20. mars 2008 Er på jobb i natt og kjeder meg. Noen som vet om noen bra sider på nettet med evt spill eller noe... Tror jeg sovner snart
Northernlights Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 Misunner deg ikke nattskift. Gjorde det i fire år,inntil juli i fjor. Nå nyter jeg å bare være mamma og konemor. =o) Prøvd det kronespillet? Husker ikke linken, men den var lagt ut her inne-
<3katie<3 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 hmmm får lete litt her inne nei har ikke prøvd det. Høres deilig ut d Skulle gjerne vært hjemme nå....
Northernlights Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html Jeg misunner deg ikke nattskift,nei..uff,så mang ei natt jeg strevde meg gjennom,med lite søvn på forhånd. Jeg vil begynne å studere før jeg kommer meg ut i jobb igjen, for selv om jeg er litt oppi årene, er det ikke for sent å "bli noe". =o)
<3katie<3 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 He he nei det er sant Tusen takk for linken! Ja helt sant, har bare sovet 3 timer i dag og det er 6 natta nå Men etter i natt er det bare en til så harjeg endelig litt fri!!! Yippi! Kos deg i påsken
Northernlights Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Håper du får litt styrke fra fridagene dine =o) Kos deg i påska du også,og spis en kvikklunsj for meg :-p
<3katie<3 Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 20. mars 2008 Tusen takk for det Det skal jeg gjøre vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå