Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sove, er trøtt som bare det. Svir i øynene, skal på jobb kl 0800 men tror jeg må ringe en times tid før og beklage, makter ikke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjedelig å jobbe i påsken da! Jeg får heller ikke sove.. Svigermor måtte kjøre samboeren min på legevakta i stad, så jeg går litt rundt og tripper.. sønnen min sover så jeg fikk ikke vært med ned selv, og jeg er litt urolig.. Er stuptrøtt selv, men føler ikke for å legge meg før jeg vet hvordan det går :(

Bare et lite tips; ring så tidlig som overhodet mulig, hvis du skal være hjemme fra jobben.. Er utrolig frustrerende for arb.giver å få dårlig tid til å få dekket vakta (om den må dekkes, vel og merke)

Skrevet

Orker du ikke gå på jobb, så orker du ikke. Det er ikke bra å presse seg for hardt. Har dessverre sett alt for mange eksempler med folk som har dyttet seg selv over grensen. Det kan bli langtidssykmeldinger ut av sånt. Er så forferdelig å være trøtt, men ikke få sove.

Skrevet

Hva er galt med samboern din? Ikke godt å være oppe å bekymre seg...

Skrevet

Han fikk så kraftige magesmerter, lå bare og ristet og skalv i senga.. Huff, er så frustrerende å ikke vite hva som skjer med han.. Han ble hentet i ambulanse forrige påske, for da besvimte han på badet.. Han hadde et virus som liknet på kyssesyken den gang, får bare håpe det ikke er noe alvorlig... Kanskje han får et sånt "påske-virus" siden han alltid blir syk i påsken?? Huff, prøver meg på litt galgenhumor, kanskje jeg ikke blir så deppa.. hehe

Skrevet

Fikk tlf fra han nå.. Han har betennelse i spiserøret.. !.. Heldigvis var det ikke noe "mer" alvorlig.. Da kan jeg slappe av og gå å legge meg!!

Natta!! =)

Skrevet

Huff, å besvime pga sykdom høres ikke koselig ut. Håper du snart får høre hvordan det går fra han. Humor er galskapens siste skanse, lol.

Skrevet

Syntes det hørtes skummelt nok ut jeg, håper han blir bedre snart. Natta til deg også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...