Gå til innhold

til alle alene mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det veldig vanskelig å få seg ny kjæreste når man har barn??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet ikke.... trives for godt alene:)

Skrevet

nei:)

Skrevet

Nei,da. Har man en som tar ungene annenhver helg, og som dessuten bidrar økonomisk, så er man ikke uaktuell på sjekke-markedet.

Skrevet

nei, det er det ikke:) var alene til og begynne med, traff en ny.. men dumpa han igjen for jeg og barnefar ville heller prøve igjen! :)

Skrevet

Det heter alenemor i et ord... Men ettersom jeg har skjønt,så er alenemødre utrolig populære på "markedet" av en eller grunn.. Det er tydeligvis en trend å ha flere barn med flere forskjellige menn. Gjerne 4 barn med 4 forskjellige om du skal følge trenden. Kvalmt.

Skrevet

Hehehe,4 barn med 4 forskjellige,ja du er jo god også da anonym! Er 2 1/2 år siden jeg og barnefar her gikk fra hverandre. Jeg har data endel,har ikke møtt noen som syns barn er noen hindring,enda ihvertfall :) Problemet mitt er at jeg er mye mer kresen nå enn før når jeg hadde kun meg selv å tenke på.

Skrevet

Lar dere barna hilse på alle "datene" også?

Skrevet

De fleste alenemødre er nok mer skeptisk til menn, og har store krav til en ny mann. Så mange bruker nok litt tid på å finne den rette. Vi vil ikke ha de mannfolka som ikke vil ha barn med på kjøpet, enkelt og greit ;)

Hilsen en som til slutt traff den rette ;)

Skrevet

nei det er ikke vanskelig. det kommer en drøssvis av menn som har lyst til og leke pappa.

Skrevet

Mener at man iallfall bør la være å introdusere mannen for barnet inntil det eventuelt blir skikkelig seriøst. Når mamma har ny kjæreste hver helg,blir det utrolig forvirrende for barnet. Og ja,mange kvinnfolk er dumme nok til å gjøre det.

Skrevet

blablabla. de aller fleste alenemødre er normale mennesker som setter sine barns behov foran sine egne, og jeg vil tro de aller fleste ikke introduserer barnet sitt for hver flamme man måtte ha. selv om NOEN gjør det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...