Gå til innhold

Alt + pil venstre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har alltid vært opptatt av å bruke mest mulig hurtigtaster og funksjonstaster for å skåne høyrehånden for musesyke. Og tror selv at jeg er ganske flink. Stort sett...

Enda flinkere måtte jeg bli etter at jeg i fjor fikk tennisalbu (av sykling, he, he). Så nå prøver jeg altså enda hardere å unngå statisk bruk av høyra.

Etter at jeg kom inn i denne dibbe-verdenen må jeg ofte lese mange innlegg på kort tid for å oppdatere meg her inne, sant, og da har det blitt mye museklikk på "tilbake-tasten". Fy, fy! Heretter blir det bare Alt+pil venstre. Så enkelt. Alt + pil venstre!!!

Så i tilfelle flere kjenner litt vondter i musearmen, eller får dårlig samvittighet over å sitte med musa i hånden hele dagen (for all del, tenk gjerne koffert - bare hyggelig det altså) så er dagens hurtigtast-tips herved overlevert! Værsågod! Helt gratis!

Noen andre som har noen gode tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset!

Jeg prøver å skjerpe meg innimellom, da jeg jobber mye med pc, men er nok dessverre litt sløv.....

Sambo er er racer på disse hurtigtastene, men når han prøvde å lære moren sin på 74 år noen av dem i går kveld, bremset jeg ham. Det får være måte på hvor mye nerdeting en gammel dame skal kunne;-D Stakkars hun følte seg jo helt tummelumsk til slutt!

Men at det er kjekt å kunne - ja!!

Skrevet

Sjølv er eg ikkje meir på data enn det som kallast heimebruk, men det er veldi greit med slike tips uansett! Problemet er at eg ikkje huskar det når eg evt treng det... Skal prøve å skrive det ned denne gongen då!

Takk C",)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...