Gå til innhold

Dere som har Stokke vogna


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er den på fortauskanter og snø?

Går det an å bruke den om vinteren i det hele tatt? Dette blir jo i Bergen så det er ikke all verdens vinter der, men greit å vite.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Naboen her hadde den, å hun sa at den var helt håpløs på snø!

Skrevet

Jeg har den også, og den er fantastisk...........når det ikke er snø:-/

Skrevet

Ja det er det jeg er redd for, er det som gjør at jeg vipper litt.

Men går den i det hele tatt på snø, eller er det bare å holde den inne de verste dagene?

 

Monajenten, du bor jo i Bergen. All brosteinen i sentrum er ikke noe problem eller irritasjonsmoment?

Skrevet

Og hva har dere betalt for den?

5800,- for både sportsdel, dypbag, myggnetting, handlebagen under og regntrekk er vel ganske bra pris? Dette er nytt rett fra forhandler.

Skrevet

Den går på snø, jeg har kjørt den mye selv om det er snø ute, men det er stress der det er mye snø, for man sitter liksom fast.

 

Litt irritasjonsmoment er det med brosteinen, men ikke så mye at jeg dropper byturen. Det rister nok litt mer i Stokkevognen enn andre vogner.

 

Ellers er vognen fantastisk når ungene begynner å følge med litt, for de sitter så høyt og fint. Og alle kommenterer hvor godt ungene sitter i den.

 

Skrevet

Det er skikkelig bra pris!!

Hvordan har du vært så heldig?

 

Jeg har hatt min siden 2004, så jeg husker ikke nøyaktig.

Jeg har ikke babydelen til min da.

Skrevet

Alt er billigere i USA vet du :o)

Og siden vi er her nå kan vi ta den med tollfritt på hjemreisen.

Skrevet

Oi såpass ja, USA og greier:-o

*misunnelig*

 

Jeg hadde nok slått til. De koster opp mot 10 000,- her hjemme, med alt utstyr.

Skrevet

Har du sett fargene i real life? Har lyst på en som er litt knall men samtidig kjønnsnøytral, så tenker på olivengrønn eller orange.....mest på den første tror jeg.

Skrevet

Den olivengrønne er utrolig fin!

Gå for den:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...