It's all about me Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hvordan er den på fortauskanter og snø? Går det an å bruke den om vinteren i det hele tatt? Dette blir jo i Bergen så det er ikke all verdens vinter der, men greit å vite.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Naboen her hadde den, å hun sa at den var helt håpløs på snø!
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har den også, og den er fantastisk...........når det ikke er snø:-/
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. mars 2008 Ja det er det jeg er redd for, er det som gjør at jeg vipper litt. Men går den i det hele tatt på snø, eller er det bare å holde den inne de verste dagene? Monajenten, du bor jo i Bergen. All brosteinen i sentrum er ikke noe problem eller irritasjonsmoment?
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 20. mars 2008 Og hva har dere betalt for den? 5800,- for både sportsdel, dypbag, myggnetting, handlebagen under og regntrekk er vel ganske bra pris? Dette er nytt rett fra forhandler.
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Den går på snø, jeg har kjørt den mye selv om det er snø ute, men det er stress der det er mye snø, for man sitter liksom fast. Litt irritasjonsmoment er det med brosteinen, men ikke så mye at jeg dropper byturen. Det rister nok litt mer i Stokkevognen enn andre vogner. Ellers er vognen fantastisk når ungene begynner å følge med litt, for de sitter så høyt og fint. Og alle kommenterer hvor godt ungene sitter i den.
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Det er skikkelig bra pris!! Hvordan har du vært så heldig? Jeg har hatt min siden 2004, så jeg husker ikke nøyaktig. Jeg har ikke babydelen til min da.
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 20. mars 2008 Alt er billigere i USA vet du ) Og siden vi er her nå kan vi ta den med tollfritt på hjemreisen.
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Oi såpass ja, USA og greier:-o *misunnelig* Jeg hadde nok slått til. De koster opp mot 10 000,- her hjemme, med alt utstyr.
It's all about me Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #10 Skrevet 20. mars 2008 Har du sett fargene i real life? Har lyst på en som er litt knall men samtidig kjønnsnøytral, så tenker på olivengrønn eller orange.....mest på den første tror jeg.
Monajenten Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Den olivengrønne er utrolig fin! Gå for den:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå