pusen83 Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hei hei! Var på tidlig ul i dag! Og da så jeg et lite hjerte slå, og jeg ble satt en uke tilbake... hadde satsa på at jeg heller skulle bli satt frem, men den gang ei.. men glad for at jeg så liv da! Det jeg egentlig lurer på er at han legen sa at jeg hadde bakoverbøyd livmor. Noen som vet hva dette har å si?? Han sa at det ikke hadde noe å si.. men tenker jo at noe må det jo gjøre siden den er "feil" vei! Håper noen vet noe om dette da!
PAVEEL Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 heisann. jeg har bakoverbøyd livmor, ikke hatt noe komplikasjoner med den jeg, hatt to helt normale fødsler:-) kan være litt mer komplisert i forholde til å sette inn spiraler og sånne ting noen få ganger... men jeg har selv hatt spiral og legen hadde ingen problem m å sette den inn til meg.
Lova Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Bakoverbøyd livmor er helt normalt.Man trodde før i tiden at det kunne gjøre det vanskeligere å bli gravid, noe som man har gått bort fra nå.Det kan gjøre det vanskeligere å høre hjertelyden siden fosteret ligger så dypt.Man kan også kjenne liv litt senere pga dette. Vi med bakoverbøyd livmor pleier heller ikke å få så stor mage:).
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har tydeligvis også bakoverbøyd livmor, aldri visst dette før nå, kan det ha forandret seg siden sist fødsel??
AO3 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Det ligger en tråd på Bli gravid om akkurat dette, les den, der står det mye fin info. Jeg har også bakoverbøyd livmor, forresten.
ChellBell - har født! Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg hadde bakoverbøyd, fikk livmoren snudd slik at den ble foroverbøyd, men på førstegangskontrollen trodde legen at den hadde snudd seg tilbake igjen igjen - til bakoverbøyd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå