Anonym bruker Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Heisann, lurer på når dere skal ordne allt ferdig til bruk?? Da mener jeg vaske babyklær, ordne sengtøyet i sprinkelsengen osv....
Sasiemta ♀ ♀ ♂ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Blir vel om ca.3 uker... Tenker vi setter inn sprinkelsenga, rer den opp o.l. Da har jeg i underkant av 4 uker igjen til termin. Kan jo komme når som helst da. Har vasket litt tøy da...Og vi har alt av utstyr i hus etter storesøster...
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 hadde helst sett å ha alt på plass allerede,men ting tar tid når man ikke har bil... har nemlig ikke hentet eller kjøpt alt enda...svigers har sagt at de skal kjøpe seng da,men begynner å bli småstressa med å få ting i hus...er bare en måneds tid igjen liksom... :S
MurielAmanda Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 I går var alt klart og jeg har 15 dager til termin.
Anonym bruker Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Har termin om 10 dager og har alt i hus, men har ikke reid opp noe enda.. tenker jeg gjør d i løpet av påsken.. uheldigvis gjenstår det endel rydding og organisering, og det hjelper ikke med en sprekksyk gubbe:(
☆lieela Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har litt over 2 mnd igjen, men må innrømme at jeg er litt stressa..har kjøpt det meste, men rommet står ikke helt ferdig enda! Skal ha alt klart en mnd før termin!-Håper jeg ))
Tiara ~ jente-08 + maibaby-10 Skrevet 20. mars 2008 #7 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har 3 uker til termin, men jeg har kjøpt inn alt for lenge siden (er føstegangs)... så den siste tiden har jeg vasket klær, pluss sengetøy... Rommet er ferdig også, enda hun ikke skal ligge der inne den føste tiden... Så det eneste jeg har å gjøre er å ta på nyvasket sengetøy, men det venter jeg litt med tenker jeg...
*H* Skrevet 20. mars 2008 #8 Skrevet 20. mars 2008 vi er i uke 36 nå, og vi har nesten alt ferdig. tatt litt og litt, og vips så er nesten alt klart.. mangler bare stellepute og uro-holder, samt å sette senga inn på rommet vårt når baby kommer. også må jeg ha brystpumpe hehe...
Mamma til Leon Aleksander<3 Skrevet 20. mars 2008 #9 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har det meste i hus allerede, selv om jeg bare er i uke 33, hehe. Nå til uka skal jeg og sambo ut på en kosetur, og kjøpe inn alt småtteriet som mangler. Klær, kluter, sengesett osv har jeg allerede vasket, men så har jeg jo vært sykmelt i snart to mnd, så har ikke hatt stort annet og ta meg til, så da har det blitt til at jeg har tutlet litt med slik. Jeg kommer nok ikke til å re opp seng og sånn før på slutten tenker jeg..
Gjest Skrevet 20. mars 2008 #10 Skrevet 20. mars 2008 Åh...hjelpes så tidlig dere er ute, da? Jeg er i uke 38 og har det meste i hus, egentlig, bortsett fra en stellekommode (vanlig kommode) og matte. Men det er jo ingen krise, kan jo stelle på et håndkle på badet hvis hun kommer litt før? Har ikke vasket klær eller sengetøy. Venter til kommoden er i hus. Hvis ting starter før har jeg jo en kompetent mann som fint kan vaske noe tøy og legge på senga når jeg er på sykehuset. Er andregangs og tar det hele med knusende ro.
Supertea Skrevet 20. mars 2008 #11 Skrevet 20. mars 2008 Jeg har holdt på med det de siste ukene. Har 18 dager igjen i dag, og er så og si ferdig med alt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå