Gå til innhold

Noen som bruker/har brukt mercilon p-piller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sluttet på cerazette for ca.2 mnd siden, pga en del bivirkninger!

Ba om å få den pillen som var mest mulig lik trionetta, har nå fått resept på mercilon! Noen som har noen erfaringer med den? Har aldri hørt om den før jeg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann.

jeg har gått på de i 6mnd nå. jeg har ikke merket bivirkinger.

brukte tidligerer trinordiol og var veldig fornøyd, men så sluttet de med de så da måtte jeg på trionetta .men de likte jeg ikke.

så da fikk jeg mercilon p-piller og jeg er kjempe fornød.

dette er de svakeste p-pillene du får sånn hormonmessig. og det er jo bra.

Skrevet

Jeg har brukt den lenge og er fornøyd med den:-) Har prøvd p-stav og den var jeg IKKE fornøyd med.

Skrevet

Håper ikke jeg heller får bivirkninger da! La på meg 6-7 kg på 6 mnd menst jeg gikk på cerazette, så har angst for å legge på meg av disse med! Kilo kommer fort på, men ikke så godt å få de bort:S

Skrevet

Hei!

Jeg har også brukt Mercilon fordi de skulle være mest lik Trionetta. Jeg ble dårlig av Mercilon og hadde nesten konstante blødninger i flere uker i strekk.. Etter 6 mnder orka jeg ikke mer, så jeg bytta til Yasmin... Kroppen min tåler ikke Yasmin heller, så nå har jeg fått microgynon som jeg skal begynne på når jeg har tatt gipsen på beinet... (pga faren for blodpropp)

Jeg raste ned i vekt når jeg brukte Mercilon, men det er fordi jeg konstant var dårlig. Men har ikke hørt om noen som har lagt på seg av den.

Skrevet

Hvordan ble du dårlig da? Kvalme å sant?

Huff... Fårstår ikke hvorfor de sluttet med trinetta... Omtrent alle mine venninner gikk/har gått på de, å ingen jeg kjenner som hadde bivirkninger med de!

Skrevet

Jeg gikk konstant kvalm og hormonene overtok kroppen min.. Kroppen min levde sitt eget liv kan man trygt si. Fikk mensen 2 ganger pr mnde osv..

Jeg fatter heller ikke hvorfor de slutta med trionetta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...