Gå til innhold

det stikker og svir..


Anbefalte innlegg

Skrevet

er så ekkelt å sitte å kjenne at mageskinnet sprekker.. det svir og stikker i huden.. lite hyggelig å sitte å kjenne at merkene kommer og aldri vil forsvinne...

 

jeg greier heller ikke å forsone meg med tanken om at de ikke kommer til å plage meg seinere i livet..

 

syns alle det er helt greit å få disse "skjønnhetsmerkene" som legen min så fint formulerte seg..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

synes det er dritkjipt å få dem jeg og, har fått på magen, øverst på lårene, hoftene, å et par på musa av alle plasser????

 

synes ikke det er særlig morro nei, kommer til å bruke $ på laser når alle ungene er ute....hvis det plager meg i framtiden da.

Skrevet

Huff ja nei æsj de der strekkmerkene er noe dritt, venter min første og hater når jeg kjenner det stikker og svir på magen... har fått på magen, musa og på lårene...

skikkelig kjipt!

Har fått råd og smørre meg med babyolje hver dag... også nedentill, dette skulle gjøre det lettere og hindre mere strekkmerker.

har nettop begynt så vet ikke om det hjelper.

Men verd å prøve ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...