Kaja med spire Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg lurer litt på om dere som prøver på å bli gravid drikker alkohol etter dere har hatt eggløsning, og en mulig befruktning har funnet sted? Jeg har lyst å ta meg en liten dram i påska nå, men er usikker pga at det kan jo faktisk være en spire der. Å ta en test er det jo liten vits i for jeg venter ikke mensen enda... Tok en i dag tidlig, den var negativ. va mener dere om dette?
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #2 Skrevet 20. mars 2008 det tror jeg det er veldig blandende meninger om. jeg personlig hadde avstått men jeg tror også at det ikke er SÅ krise om du gjør det. etter sånn som jeg har lest på nettet på div legesider å sånn så kan man kan gjøre det men man bør ikke gjøre det :)hvis du skjønner hva jeg mener:)hehe
Nagilimia Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Jeg klarer heller ikke å gjøre det, selv om noen sier at fosteret ikke er knyttet til samme blodsystem som deg enda... (har glemt hvor lang tid det tar) og for de som trenger å høre at det kan gå bra, så har jeg to venninner som drakk og festa hver eneste helg fram til de var 10 og 20 uker på vei, og ungene dems er velskapte (de har blitt 4 og 6 år nå). (De fant ikke ut at de var gravide før da).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå