*Mysillen* Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 er så hut lei av å vente....skal den ALDRI sitte???!!!!! *blæh*
doffine Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Sender en elektronisk trøsteklem... vet så sårt hvordan du har det.. Det vil bli vår tur!!!!
Lucy T og prinsessa *** Skrevet 20. mars 2008 #3 Skrevet 20. mars 2008 Uff ja... Henger meg på her... Syns ikke det er så lett å få det til, tar jo alt for lang tid... Vi får be om en kø ordning... Trekk en lapp, så får man en spire i tur og orden, hehe... Det er rimelig urettferdig å må vente i flere år på å få det man ønsker seg så høyt. Sender over en trøsteklem til deg og alle andre som sliter...
tuppa prøvd lenge Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 nå sliter ikke jeg ennå i allfall for det er litt tidlig å si men ville bare sende en trøsteklem til dere og ønske dere masse lykke til i jakten på spira:) syns så innmari at dere er velfortjent en spire.
kei80 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 krysser som bare det for deg!burde skje noe hos deg snart!! goklem
lona Skrevet 20. mars 2008 #6 Skrevet 20. mars 2008 jeg melder meg på her ;(.. nå må det bli vår tur snart..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå