vimsesvimsen Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Heisann! Jeg er i uke 12. Har hatt mye smerter i magen i begynnelsen av graviditeten som lignet menssmeter. Synes dette har blitt litt bedre i det siste, men i dag har det vært vondt igjen! Det stikker, river og røsker. Har skjønt at dette er vanlig pga at det er livmora som strekker seg og vokser, men skal det vare hele svangerskapet? Har dere det slik enda?
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 jeg er i uke 17 og har enda avogtil mensmurring i magen..her om dagen hadde jeg litt stikking/småsmerter som kom plutselig,gikk like fort over...tror dette er helt normalt og at det er livmoren som strekker seg:)andre som har erfaring?
vimsesvimsen Skrevet 20. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 20. mars 2008 Noen flere som plages av dette?
TrustNoOne (but Me) Skrevet 20. mars 2008 #4 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er i uke 22, og får ennå "menssmerter" i ny og ne. Ifølge lege og jordmor skyldes dette at livmoren vokser, så tror ikke du skal bekymre deg
Rascal_4.11<3 Skrevet 20. mars 2008 #5 Skrevet 20. mars 2008 Jeg er i 13.uke og hatt sånne smerter siden uke 8 ett sted, håper det gir seg etterhvert ja
Dojamor Skrevet 21. mars 2008 #6 Skrevet 21. mars 2008 Hei! Jeg er i uke 27, og har ofte vondt i magen. Har hatt det hele svangerskapet, så jeg har vel "blitt vant til det";-) Mye mensmurringer, strekk, stikk, krampe, svie...ja, you name it! Tror det bare er slik for noen. Jeg hadde det slik i forrige svangerskap også, og ut kom en flott gutt 3 uker før termin:-))
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Heia. Ble litt lettet da jeg plutselig kom over dette inlegget. Har også fått endel stikkinger i siden på magen Jeg er 15+3 nå, og håper at alt er som det skal være fortsatt, men synes jo det er litt ubehagelig. Skal til jordmor til uken, så jeg regner med at dette også er helt normalt....
Gjest Skrevet 21. mars 2008 #8 Skrevet 21. mars 2008 Jeg er i uke 14 og opplever flere ganger om dagen at jeg får stikkninger i magen, jeg blir også bekymret men etter hva jeg har lest er dette normalt så er vel bare å holde ut med litt smerter:)
vimsesvimsen Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 22. mars 2008 Takk for svar! Jeg håper at det er noe som gir seg etterhvert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå