Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Jeg kan ikke FATTE at du har et liv i kveld. Jeg føler meg skuffet. SKUFFET, sier jeg! *mumlemumle*forbannade slemme dame*mumlemumle*
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Unnskyld da!! Måtte lage mat og vaske hus og handle og helvete jo!! OGså måtte jeg se på en serie, men jeg er her nå, og nå har tydeligvis DU et liv for jeg ser deg ikke på! Forøvrig er jeg veldig mett og sint på naboen, som har skaffet seg en kjøter som pisser i hagen min og løper etter kattene.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Jeg ble så snurt at jeg logget meg av fordi det skulle SE ut som at jeg har et liv. Men det har jeg jo ikke, så kommer på nå. Åh, har du også opplevd det i dag? Tror du ikke den forpulte fittebikkja til naboen kom seg inn i hagen min i dag og skremte gamlepusen min? Dette skjedde i 15-tiden og hun er ennå ikke kommet hjem! =( *stemmer for å avlive både naboer og bikkjer*
Gjest Fløyelsgrøt og smørøyet Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Haha, jeg pleier av og til og logge på som vis som frakoblet.. Haha... :-p da ser jeg hvem som er på :-p *Avliver naboer*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå