Gå til innhold

har enda ikke fått tilbake mensen.... men???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor er sannsynligheten for at jeg kan ha blitt gravid, theodor er litt over 6,5 mnd, jeg har ikke fått mensen, vi har akkurat tatt opp sex-livet, og vi har ikke beskyttet oss - hvor stor er sjansen da, og når burde jeg egentlig sjekke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har du ubeskytta sex kan du bli gravid =)

Skrevet

Ammer du så er du beskyttet til en viss grad, men man vet jo aldri.... det lureste du kan gjøre da hvis du vil finne det ut er å holde deg unna gubben 2 uker...og så ta en test. Er den da negativ er du nok ikke gravid.

Skrevet

Husk at 14 dagar før mensen, så har du eggløsning:)

Skrevet

skjønner jo at jeg kan bli gravid da Kine, hehe :P

bare lurte på hvor stor sannsynligheten er liksom...

ammer kanskje 2 ganger i døgnet, så det er jo veldig lite, kom bare plutselig på det idag at vi ikke har beskyttet oss - har ikke tenkt på prevansjon før fordi det har vært uaktuelt å ha sex før nå, og jeg må gjennomgå noen blodprøver før jeg får lov til å teste hormonelle ting igjen

Skrevet

Jeg brukte minipillen (men var sikkert ikke helt nøyaktig med klokkeslett), og ble gravid igjen da lillegutt var 3,5 mnd. Da hadde vi kun sex 1 gang på ca 1mnd. Snakker om å treffe akkurat dagen av sikkert første eggløsning... he heh e. Så nå har jeg 2 gutter på 2,5 og 3,5 år.. (1 år og 9 dager mellom de). Så alt kan skje. Men jeg hadde begynt å miste melk i den perioden der, så det har kanskje noe å si?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...