Gå til innhold

Selger bensinstasjoner thermoser?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Shell kanskje?

Ikke sanne svære.

Men en halv-liter kanskje. Eller en hel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Statoil har, da får du kaffeavtalen i samme slengen=)

Skrevet

Tenkte faktisk på den :)

Men liker ikke kaffe.

Trenger bare å ha med varmt vann på dagsturer. (til mme og grøt)

Skrevet

Kan en forresten få varmt vann med den?

Kaffeavtalen altså. Er det ikke slik at en kan velge det en vil nå?

Går det ann å bruke det vannet til 5,5mnd gammel baby?

Skrevet

de har kakao og te osv også da:)

Men kan jo hende de har noen andre også..:)

Skrevet

Statoil har varm drikke avtale..Frokost klubben.Men de fører ikke termos i år...Men noen stasjoner (sjelden de i byer)selger vanlige tur termoser i forskjellige str.

Lykke til på termos jakt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...