Gjest Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Shell kanskje? Ikke sanne svære. Men en halv-liter kanskje. Eller en hel?
*Molly mus* Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Statoil har, da får du kaffeavtalen i samme slengen=)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Tenkte faktisk på den Men liker ikke kaffe. Trenger bare å ha med varmt vann på dagsturer. (til mme og grøt)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 Kan en forresten få varmt vann med den? Kaffeavtalen altså. Er det ikke slik at en kan velge det en vil nå? Går det ann å bruke det vannet til 5,5mnd gammel baby?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 19. mars 2008 #5 Skrevet 19. mars 2008 de har kakao og te osv også da:) Men kan jo hende de har noen andre også..
Little Dreamer Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Statoil har varm drikke avtale..Frokost klubben.Men de fører ikke termos i år...Men noen stasjoner (sjelden de i byer)selger vanlige tur termoser i forskjellige str. Lykke til på termos jakt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå