Gå til innhold

sitter her med varmeflaske på magen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var jeg gravid igjen og er nå 100% sykmeldt i en mnd...

Har hatt to MA`r og har ikke planer om den tredje... I fjor på denne tiden var jeg gravid, men det gikk ikke så bra.. så på et år har jeg vært gravid tre ganger...

Har litt mage vondt/svie nå, så da lindrer vi dem med varmeflaske og håper på det beste. Er så mange som sier at det mage vondet er så vanlig for at ting strekker og styrer og ordner noe alvorlig nedi der.. så vi er ved godt mot og håper på det beste:)

Er nå 5+5 uker, så det er langt igjen, men først må jeg over 7 ukers kneika før jeg kan slå meg litt mer til ro.

er det noen med lignende opplevelser, så kom med dem, bare hyggelig om noen vil dele litt med seg.

lykke til med graviditeten:)

og god påske:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer masse! Vi må krysse fingrer for hverandre her inne:) Jeg er ca 11 uker på vei etter en sa i desember. Har også hatt en del stikking og mensmurring i det siste.. Så håper på det samme som deg - på at det er magen som vokser og strekker seg der inne. Har hørt at det er mange som har det samme. Men man tolker jo alle symptomer i det vide og det brede..

Skrevet

Jeg var også gravid tre ganger på ett år. Var sykemeldt i tredje svangerskap (de første tre månedene) og gikk på hormoner (cyclogest tror jeg det het).

Jeg husker jeg synes tiden gikk ekstremt sakte og ønsket mest av alt å "bli ferdig med det". Det var vanskelig å tenke positive tanker.

Heldigvis gikk det fint til slutt og jeg har nå en datter på to år. Venter neste i oktober.

Håper det går bra for deg denne gangen! Lykke til!

Skrevet

Gratulerer:-) jeg mistet to på rad, da jeg ble gravid igjen i 2005 så ble jeg sykmeldt hele svangerskapet, måtte på ul i uke 12 for å roe meg ned alt var bra er inne, fikk ei velskapt jente 16 aug 2006. nå venter jeg i nov, vi gleder oss.men kjenner at jeg er ikke helt i ro, skal høre om tidlig ul..

Skrevet

JEg er også gravid for tredje gang på ett år. Mistet i MA i uke 18 i fjor, ny MA i januar (uke 8). Gravid igjen nå (5 uker) og er kjemperedd. Kjenner en den stikninger, men synes ellers jeg har lite symptomer. Husker ikke hvordan det var med de tre første. Husker mest fra de siste som det gikk galt med.

Får ta hcg-prøver i neste uke og tidlig ul.

Gruer meg veldig til det. De to siste ul har ikke vært positive...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...