Bimme Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Hah! Vi har fått 6 store påskeegg (delt på 3), og jeg var så dum at jeg begynte å småspise litt i går... I dag har jeg omtrent ikke spist annet enn godteri -klarer bare ikke å holde fingrene unna!!! I mitt forrige svangerskap var jeg supersunn! Drakk ikke brus, ikke chips, og sjokolade fristet heller ikke... Så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for lille babyen, som ikke får i seg den næringen h*n trenger. Spiser dere påskeegg med god samvittighet?
2 Gullunger Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ja, jeg spiser påskegodter, og jeg har spist gotterier i helgene hele svangerskapet. Spiser vanlig sunn mat også da. Alt med måte (o: Var nok sunnere og mer påpasselig med det meste første gang jeg var gravid, men jeg tøyler meg sånn noenlunde denne gangen også - og har helt fin samvittighet (o: Kos deg med påskegodtene dine, men spis litt ortlig mat før du begynner på godsakene! Så får beibien litt orntlige greier også + at du sannsynligvis spiser mindre godterier. GOD PÅSKE!
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 ... jeg trodde det var en myte at folk ikke spiste godteri jeg? Jeg spiser ganske sunt og variert, men spiser så mye godteri/brus osv jeg vil, i tillegg. Snacksen går ikke på bekostning av det barnet trenger, så akkurat det har jeg absolutt ikke dårlig samvittighet for! Det synes jeg ikke du skal ha heller. Hva du spiser i løpet av èn dag spiller ingen rolle, du er jo gravid i mer enn 250 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå