Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hah! Vi har fått 6 store påskeegg (delt på 3), og jeg var så dum at jeg begynte å småspise litt i går... I dag har jeg omtrent ikke spist annet enn godteri -klarer bare ikke å holde fingrene unna!!!

I mitt forrige svangerskap var jeg supersunn! Drakk ikke brus, ikke chips, og sjokolade fristet heller ikke... Så nå sitter jeg her med dårlig samvittighet for lille babyen, som ikke får i seg den næringen h*n trenger. Spiser dere påskeegg med god samvittighet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, jeg spiser påskegodter, og jeg har spist gotterier i helgene hele svangerskapet. Spiser vanlig sunn mat også da. Alt med måte (o:

Var nok sunnere og mer påpasselig med det meste første gang jeg var gravid, men jeg tøyler meg sånn noenlunde denne gangen også - og har helt fin samvittighet (o:

Kos deg med påskegodtene dine, men spis litt ortlig mat før du begynner på godsakene! Så får beibien litt orntlige greier også + at du sannsynligvis spiser mindre godterier.

GOD PÅSKE!

Skrevet

... jeg trodde det var en myte at folk ikke spiste godteri jeg?

Jeg spiser ganske sunt og variert, men spiser så mye godteri/brus osv jeg vil, i tillegg. Snacksen går ikke på bekostning av det barnet trenger, så akkurat det har jeg absolutt ikke dårlig samvittighet for!

Det synes jeg ikke du skal ha heller. Hva du spiser i løpet av èn dag spiller ingen rolle, du er jo gravid i mer enn 250 dager!

Skrevet

Hehe:o) Takk! Det hjalp!

GOD PÅSKE!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...