Gå til innhold

Mareritt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 38 nå og de siste ukene har jeg mye mareritt om ekser av meg.. At samboeren min skal gå ifra meg.. Bare masse sprø greier.. At jeg er utro eller gjør underlige ting.

Så når jeg våkner kan jeg gråte for jeg er så glad for at det ikke var virkelig. Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Off ja..

Altfor godt..

Er i uke 34 og har hatt RARE drømmer i mange uker nå.. Heldige du som "bare" har det nå mot slutten...

Skrevet

Jeg drømmer mye til vanlig, og husker nesten alltid noe jeg har drømt når jeg våkner. Og gjennom hele svangerskapet har jeg hatt mareritt hver eneste natt nesten. Jeg kaller de stressdrømmer for det er mest drømmer om at noe er vanskelig og/eller venner, familie og min kjære svikter meg på en eller annen måte.

Må legge til at jeg har hatt mye stress i livet mitt den siste tiden også da, så setter det litt i sammenheng med det, men har fåt høre at det er veldig vanlig med mareritt når man er gravid:) Men slitsomt er det jo!!

Skrevet

Tror ikke det er uvanlig med "rare" drømmer når man er gravid. Hadde selv mareritt i natt om at samboeren min ble overfalt og skadet, ble så letta når jeg våkna.. Er vel sikkert fordi jeg er redd for å bli forlatt eller at det skal skje noe følt nå som det er så nærme termin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...