Gå til innhold

I'm just a sweet transvestite.....


Anbefalte innlegg

Skrevet

from transexual Transylvania....=)

 

Noen som har sett filmen? En av de beste noensinne=) Så den for første gang da jeg var 12, og falt pladask! Anbefales på det varmeste.

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He's just a little brought down, because

when you knocked

he thought you where the candyman

 

 

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :-D

Skrevet

Hahaha...Artig!!! Det er kun et fåtalljeg kjenner som liker filmen.

 

Får jo helt gåsehud av den scena der=)

 

Tim Curry er jo nesten litt små hot i drag;)

Skrevet

I know! Det er temmelig sprøtt bare det! :P Men jeg digger den filmen. Spes når aliensene kommer for å ta ham med tilbake "for straff". *ler*

Skrevet

Godt å høre at noen har like "sær" smak i film som meg=)

 

Synes de er så vanvittig tøffe alle sammen...Når de danser til "The time warp" kjenner jeg at det rykker i dansefoten=) Kunne ha blitt den nye "macarena" det...hehehehe.

Skrevet

Enig! Og så kunne det solg de solbrillene og hattene som merchandise! I'd buy one! Men så er jeg en smule spesiell av meg, kanskje..

Skrevet

Blir med på det, jeg!! Men det er stor fare for at vi hadde blitt en liiiiten gjeng=)

Skrevet

Jaja, vi får kle oss ut og drikke til vi ser dobbelt! :-)

Skrevet

Hehehe...Til ære for Dr. Frank N' Furter=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...