cherry coke Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 from transexual Transylvania....=) Noen som har sett filmen? En av de beste noensinne=) Så den for første gang da jeg var 12, og falt pladask! Anbefales på det varmeste.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 He's just a little brought down, because when you knocked he thought you where the candyman Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! :-D
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 19. mars 2008 Hahaha...Artig!!! Det er kun et fåtalljeg kjenner som liker filmen. Får jo helt gåsehud av den scena der=) Tim Curry er jo nesten litt små hot i drag;)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #4 Skrevet 19. mars 2008 I know! Det er temmelig sprøtt bare det! Men jeg digger den filmen. Spes når aliensene kommer for å ta ham med tilbake "for straff". *ler*
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 19. mars 2008 Godt å høre at noen har like "sær" smak i film som meg=) Synes de er så vanvittig tøffe alle sammen...Når de danser til "The time warp" kjenner jeg at det rykker i dansefoten=) Kunne ha blitt den nye "macarena" det...hehehehe.
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #6 Skrevet 19. mars 2008 Enig! Og så kunne det solg de solbrillene og hattene som merchandise! I'd buy one! Men så er jeg en smule spesiell av meg, kanskje..
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 19. mars 2008 Blir med på det, jeg!! Men det er stor fare for at vi hadde blitt en liiiiten gjeng=)
Gjest Skrevet 19. mars 2008 #8 Skrevet 19. mars 2008 Jaja, vi får kle oss ut og drikke til vi ser dobbelt! :-)
cherry coke Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 19. mars 2008 Hehehe...Til ære for Dr. Frank N' Furter=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå