Sara Rompompei Skrevet 19. mars 2008 #1 Skrevet 19. mars 2008 Er litt god på sniklesing om dagen, men dere får ha meg unnskyldt. Det har toppa seg endel her i heimen den siste tiden, så jeg har rett og slett ikke orka å logge meg inn. Men nå har mannen tatt med de største barna en tur på hytta, så da roer det seg nok litt tenker jeg. Jeg er heldigvis over den perioden med tristhet (tror jeg da), er nok heller liltt rådvill over hva jeg skal gjøre nå. Hvor skal jeg gjøre av meg, hvordan skal vi gjøre dette, hvordan skjerme barna mest mulig.... Skal ta en tlf til familiekontoret på tirsdag for ny avtale, og jeg håper jeg får svarene jeg trenger der. Og det rare oppi alt sammen her hvor gode mannfolk er til å grave hodet ned i sanda. Tror egentlig ikke han vil innse hva som er i ferd med å skje.... Han synes visst bare jeg er sur, tverr og vanskelig... Men men. Nå har jeg i allefall tenkt å nyte noen deilige dager alene hjemme med junior. Tenker det skal gjøre underverker for stive skuldre og anus-munner (he he, Kristine Koht får sagt det) Ha en knakende deilig påskeferie dere skjønne damer! Jeg kommer nok sterkere tilbake etterhvert tenker jeg )
Attpåklatten :-)™ Skrevet 19. mars 2008 #2 Skrevet 19. mars 2008 Ikke lett å være deg pt...... Håper livet blir slik som du drømmer om etterhvert og at det kan stabilisere seg på den beste måten for dere alle. Sender deg en varm og gul påskeklem med ønske om noen fredelige dager sammen med junior:-) Og ja, Christine Koht er befriende herlig!
tebekaa Skrevet 19. mars 2008 #3 Skrevet 19. mars 2008 Uff, ikke enkelt, uansett hvordan fortsettelsen blir. Ønsker deg lykke til og håper ting løser seg på best mulig måte. Til så lenge så får du kose deg alene hjemme med junior. God påske!
Maud Skrevet 21. mars 2008 #4 Skrevet 21. mars 2008 Jeg tror du forteller en ganske vanlig historie om mannen som ikke vil ta inn at ekteskapet er i ferd med å rakne. Det høres lurt ut å skjerme barna mest mulig, men vondt for dem blir det jo uansett. Hvis det er mulig, er det selvfølgelig viktig at du og mannen forteller dem det sammen og at dere ikke snakker mot hverandre. Håper mannen din får til dette... Ha en så fin påskeferie som du klarer når dette surrer oppi hodet ditt. Håper dere får gjennomført et brudd på en ryddig måte. Kom tilbake når du føler for det :-)
dritgrei hei hei! Skrevet 21. mars 2008 #5 Skrevet 21. mars 2008 Æsj, jeg tener på deg og på denne situasjonen i ny og ne... Jeg syns det er rart å ha blitt så voksen at det er "vi" som havner i dette. Jeg vil bare si at å ligge lavt når man trenger det er helt riktig, og viktig! Du er flink som tar deg selv på alvor! Jeg ønsker deg alt godt midt oppi dette, og ungene dine det samme. Det er kjipt å være midt i en skilsmisse, og slitsomt å være barn på "utsiden". Det virker som dere får det til likevel. Reiser på turer og koser dere hjemme. Han skilpaddemannen din, han leker dsen samme "hvor lenge kan jeg late som om dette ikke skjer" leken, som menn gjerne gjør tror jeg. Fryktelig slitsomt, og jeg hadde veø eksplodert i fillebiter kjenner jeg. Jeg heier på deg!! klem fra
Natteravnen* Skrevet 21. mars 2008 #7 Skrevet 21. mars 2008 Heisann! Godt at du er her og snikleser litt iallefall! Håper dokke kjem igjennom denne vanskelige tida, og at det er mulig ¨å få til et samarbeid vidare. Kos deg i heimen desse dagane og lykke til i dei komande vekene!
Sara Rompompei Skrevet 22. mars 2008 Forfatter #8 Skrevet 22. mars 2008 Jeg må bare få si at dere er noen av de skjønneste damene jeg veit om ) Dere er så gode at jeg gjerne skulle gitt dere noen skikkelige knuse-kose-klemmer.... Ja, jeg koser meg skikkelig om dagen ) Drar på turer, inviterer på lunsjer, gjør akkurat det som passer meg best. og det der deilig det I går var jeg en tur hos mor og fra og snakket litt finans-prat. Føler meg ganske så heldig, og bittelitt bortskjemt som har de i ryggen. Men jeg får si det som ei venninne sa: Det er fordi du jammen fortjener det skrekkelig ;o) Pappa syntes nok jeg var litt sær på hvor jeg ville bo og litt for løve-mamma som ville ta så innmari hensyn til barna. Men de er nå det beste jeg har, så de skal ha det besteste av alle i verden! Så sant det går an. I dag kom endelig det nydelige påske-været vi har gått og venta på. Nå skinner sola og snøen om kapp og bare roper etter uteliv ) Vi får nyte det så lenge det varer.... Regner med at resten av gjengen innfinner seg i Rultepulte-huset i løpet av dagen. Skal bli litt deilig det også... Har så fine unger jeg skjønner dere, så de klarer man ikke gå så lenge uten å få susse og klappe litt på ) Skuldrene er nå senket på riktig nivå og anus-munnen har fått et aldri så lite "alt-årnær-seg"-smil... Ha noen knall-flotte resten-av-påsken-dager og kos og klapp og klem på de som står dere nærmest. For DET er jammen godt for det meste! Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå