Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer bare på om noen har takket nei til bryllupsinvitasjon noen gang, og hvorfor?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi.

Det ble for langt og dyrt å reise.

Hadde ikke penger til det.

Skrevet

Jeg måtte takke nei da venninda mi gifta seg siden jeg hadde kraftig bl og ikke orket de fire timene jeg hadde blitt nødt til å sitte i bil. Ba om unnskyldning en masse ganger og kjøpte dobbelt med gaver:) Følte meg skikkelig lusen, for hun er en veldig god venninde. Men hun skjønte det godt og syntes jeg overdrev med unnskyldningene mine:) Det er jo ikke forbudt å si nei, selv om det sikkert er koseligst med alle vennene tilstede:)

Skrevet

Ja, bryllupet var i Australia.

Skrevet

Vi takket nei til et utenlandsbryllup i fjor pga graviditet.

Skrevet

Har takket nei til flere bryllup, men bare et der jeg var bedt til middag. Ble for lang og dyr reise, og bruden ble ikke sint av den grunn.

Skrevet

Takket nei til bryllup i slutten av august..hadde termin 26 juni... Poden kom riktig nok 6 uker for tidlig.. Men det var også ca 7-8 timers kjøring.. I bil uten air-condition

Samme fetter takket nei til å komme i vårt bryllup noen år før, (Påskeaften forøvrig) " fordi de skulle se om de fikk seg en billigtur til utlandet!" ..... det fikk de ikke..haha!! Det er ikke den fetteren jeg har mest med, men de hadde ikke trengt å komme med en sånn småteit unnskyldning!! Like greit å bare si de hadde (dessverre) andre planer..

Hadde ikke følt jeg måtte gi ekstra dyr gave...

Skrevet

Jeg droppet et bryllup engang fordi jeg synes bryllup er driiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitkjeeeeeeeeeeeeeeedeliiiiiiiiiiiiiiig.. De var ikke nære venner av meg, så da ser jeg ikke noen grunn til å kaste bort en hel helg på folk som jeg ikke bryr meg om. Sa bare at jeg var syk - det de ikke vet har de ikke vondt av.

Skrevet

Hvis du brukte unnskyldningen at du var syk måtte du vel avlyse sånn omtrent dagen før da? Da måtte de kanskje betale for deg likevel, altså kuvertpris for middagen hvis det var på et hotell? Synes det er litt dårlig gjort å si fra så sent (ok, er man syk så er man syk men du var jo ikke det da, burde sagt fra i god tid at du ikke kom...)

Jeg har takket nei til et bryllup, var arbeidsledig på den tiden og hadde ikke råd til reisen. Helt lov å takke nei men går an å gjøre det på en hyggelig måte. :)

Skrevet

Ja, har takket nej når jeg bare har vært bedt til kaffe og det har vært langt unna. Kjedelig å måtte finne et sted å være mellom kirken og kaffen sent på kveld. Irriterendes å bli bedt til kaffe bare synes jeg, da gidder jeg som regel ikke. hehe..

Skrevet

Nei, sa fra en stund i forveien (ca. 3 uker) at jeg ikke visste om jeg ville bli frisk nok til å orke den lange reiseveien (12 timer i bil). Var ikke ren løgn, var syk, men hadde nok gått hvis det var en nær venn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...